Server změnil za poslední rok svou tvář, stal se barevnějším a přitažlivějším, zároveň se snaží přinášet aktuální články z různých oblastí spotřebitelského života.
Je evidentní, že roste zájem o spotřebitelská témata, o zasvěcené rady v situaci, kdy spotřebitel neví, jak reagovat. Podle statistiky návštěvnosti serveru se uživatelé nejvíce zajímají o spotřebitelské poradenství. V žebříčku návštěvnosti jsou na předních místech také české právní normy se vztahem k ochraně spotřebitele – zejména zákon o ochraně spotřebitele či občanský zákoník. Počet stížností podle oblastí výrobků se příliš nemění, na čelných místech se střídají problémy s obuví a elektronikou, následované potížemi s počítači, rostou také stížnosti na oblast financí a telekomunikací.
"Vezmeme-li v úvahu, že drtivá většina návštěvníků našeho webu našla požadovanou informaci či radu, pak osvěta za uplynulá léta je opravdu velká. Myslím, že nyní už bychom našli jen zlomek spotřebitelů, kteří by obchodníkovi uvěřili tvrzení, že není záruční doba dvouletá, ale šestiměsíční," říká mluvčí SOS Ivana Picková. "Nicméně stále zůstává obrovský kus práce před námi – i před aktivními spotřebiteli, kteří chtějí v této oblasti zjistit víc a nenechat se obalamutit," dodává mluvčí.
Server ale nenabízí pouze poradenství, lidé hledají informace i v článcích publikovaných na www.spotrebitele.info. Největší zájem bývá o informace o nebezpečných výrobcích z evropského informačního systému Rapex a také o články s potravinovou tematikou.
SOS se snaží svůj web neustále zlepšovat, připravuje se třídění článků podle témat, nové možnosti vyhledávání a v rámci spolupráce s časopisem TEST i přístup k množství testů výrobků.
"Web SOS nabízí také servis SOS pro spotřebitele. Nabízíme jim výhodné balíčky služeb a produktů, které využijí v každodenním životě. Lidé si mohou předplatit časopisy Štít spotřebitele a TEST a získají tak komplexní a nezávislé informace o kvalitě výrobků a služeb. Samozřejmostí je i přístup do členské sekce webu a zvýhodněné poradenství. Čím více bude spotřebitelů, kteří budou znát svá práva, tím lépe pro obě strany – jak pro nakupující, tak pro podnikatele," říká předseda SOS David Šmejkal. "A čím více spotřebitelů bude podporovat naši organizaci, tím silnější bude, a tím lépe bude moci prosazovat jejich práva – stejně jako je tomu ve vyspělých zemích," dodává předseda SOS.
Článek Sdružení obrany spotřebitelů ČR ze dne 22. května 2007 - úterý
Opatrně se zábavnou pyrotechnikou
Test hudebních mobilů na předvánočním trhu
Považují děti v Evropě online technologie za nebezpečné
Rekordy poradenství SOS spotřebitelům přes internet a telefon
Opravdu jste přerostli svůj tarif u T-Mobile
SOS představuje nové logo SAOP
Jeden a půl milionu návštěvníků na www.spotrebitele.info
Spor o bankovní poplatky pokračuje
Nakupování přes internet se těší trvalé oblibě
Europoslanci chtějí zpřísnit postihy za porušení autorských práv
České telekomunikace na cestě do Evropy
Evropský telekomunikační trh potřebuje více konkurence
Čipové karty ochrání naše účty před podvodníky
Prodejce musí uvádět ceny včetně DPH
Internetový prodej začíná dobývat evropský trh
Vytváření kouřové clony aneb ceny roamingového volání neklesají
SOS podalo trestní oznámení na prodejce mobilních telefonů
Jak se testují mobilní telefony