logo Sdružení obrany spotřebitelů ČR

SOS magazín má dnes premiéru

První číslo barevného dvouměsíčníku Sdružení obrany spotřebitelů SOS magazín (od roku 1993 až do letošního dubna Štít spotřebitele) dostávají dnes do rukou členové sdružení a předplatitelé. Kontinuitu vyjadřuje i číslování – premiérový SOS magazín má číslo 3.

Štít spotřebitele přinášel od samého vzniku SOS informace ze spotřebitelské oblasti, rady, jak postupovat v situacích, kdy spotřebitelé nevědí, na co mají právo, případně na koho se obrátit, když se dostanou do problémů. Za více než 14 let existence několikrát měnil podobu a připravoval se, zpravidla ve velmi skromných podmínkách, v kanceláři SOS.

Mezitím se však rapidně zvýšila poptávka po nezávislých informacích, jejichž garantem může být právě nezávislá spotřebitelská organizace. "Spotřebitelé požadují informace, jak se správně orientovat na trhu, z médií jsou zahlceni reklamou a zavádějícími zprávami. Proto bylo nutné změnit formu a nabídnout časopis v nové kvalitnější podobě se širším spektrem témat," vysvětluje David Šmejkal, předseda SOS.

SOS chce spotřebitelům přinášet kvalitní informace v atraktivní formě. Proto SOS přistoupilo ke změně tváře časopisu. "Kromě barevné titulní stránky, kterou jsme zavedli před několika měsíci, jsme přidali barvu i na vnitřní stránky, změnilo se lámání časopisu, přibyly fotografie," říká předseda SOS. "Chtěli bychom, aby časopis, který si lze objednat spolu s řadou dalších výhod, byl i nadále ceněným zdrojem informací, rad i testů, především ze světa služeb," dodává předseda David Šmejkal.

Premiérový SOS magazín nahlíží pod pokličku účtování předražených bankovních poplatků v bankách v České republice. Ukazuje se, že požadují po klientech až 45násobek toho, co platí za zúčtování České národní bance.

Z Děčína jsme obdrželi přehled toho, kolik skutečně váží v severočeských obchodech Kauflandu pětikilové balení brambor. V tématu čísla reaguje generální sekretář Asociace finančních poradců (AFIZ) Marta Gellová na nejnovější kauzu SOS (žaloba proti firmě Finpomoc.cz) a radí spotřebitelům, jak vybírat úvěr a jeho poskytovatele.

Mimořádná velká telekomunikační příloha SOS magazínu přibližuje ze spotřebitelského hlediska současnost i budoucnost (nejen) mobilní telefonie u nás.

Sdružení obrany spotřebitelů nabízí SOS magazín v rámci tzv. Velkého či Malého balíčku. Ty kromě předplatného časopisů nabízí i zvýhodněné právní poradenství a další výhody. Zájemci si mohou za 370 Kč ročně (220 Kč) balíčky objednat na spotrebitele.info, ve Spotřebitelských informačních centrech po celé republice, nebo v centru SOS Novákových 8 v Praze 8.

Článek Sdružení obrany spotřebitelů ČR ze dne středa 20. června 2007

Další články od Sdružení obrany spotřebitelů ČR

Nakupujeme a prodáváme přes internet

Srovnání mobilních telefonů pro seniory

ČOI radí, jak na nákup nového mobilního telefonu

Jak se osvědčil mobil Apple iPad ?

První SMS podatelna je na Praze 6

Jak vybírat bezpečný a spolehlivý online obchod ?

Karta pomoci pomáhá záchranářům

Internetové Vánoce 2009

Nové informace k downloads-portal.sk

Nová pravidla EU pro přístup k internetu

Projekt OpenCard se prodražuje

SOS k downloads-portal.sk

Telekomunikační balíček před schválením v EU

Ceny zboží na internetu padají

Co přinese nový zákon o platebním styku ?

Virtuální procházka a ochrana soukromí

EU si posvítila na internetové obchody s elektronikou

Případy explodujících iPhonů

Jsou vyhledávače cen zboží na webu k užitku ?

Má ekologický mobil budoucnost ?

Pozor na formuláře na inzerci v katalogu

Facebook vládne světem

Odbavení na letišti přes mobil

Při brouzdání z mobilu buďte opatrní

Odborné semináře pro podnikatele

Nabíječky baterií pro mobilní telefon

Chcete umět dobře fotit ?

Antivir nestačí na bezpečnost PC

Je nutné posílit bezpečnost internetu

Kdy je uzavřena spotřebitelská smlouva přes internet

Hračky na rádiové ovládání mohou být rušivé

Pozor na Český telefonní seznam

Internetové aukce

Nový program pro bezpečnější internet

Nesouhlas s postojem Magistrátu

Vánoční nákupy z pohodlí domova

Reklama na ploché televizory je často zavádějící

EURANET na internetu

Projekt Corenet

Opencard s problémy

Jak reklamovat telekomunikační služby

Obezřetnost při nákupu přes internet se vyplatí

Průzkum dostupnosti zelených linek u telefonních operátorů

České radiokomunikace a jejich péče o zákazníky

Test internetových obchodů 2008

T-Mobile zaslal zákazníkům omylem několik tisíc korun

Rodina vyhrála spor s Telefónicou O2

Rádi komunikujete ? Založte si vlastní blog

Rušení poštovních poboček znamená omezení služeb

Spamy nás otravují stále víc