Tisícím přispívajícím členem SOS se stal pan Karel Tartaini z Bohumína. Od SOS získává kromě gratulací i drobné dárky. SOS nabízí všem, kdo by měli zájem získávat nezávislé a ověřené informace neovlivněné reklamou a ekonomickými zájmy, několik způsobů, jak je získat a stát se členy spotřebitelské organizace se všemi výhodami z toho plynoucími.
V současné době ve spolupráci s Občanským sdružením spotřebitelů TEST nabízí ve svém Velkém balíčku časopis TEST zaměřený na testování výrobků a potravin, časopis SOS magazín, který se kromě zajímavých rad a informací věnuje testování služeb, především finančních a telekomunikačních a přístup na web SOS, kde mohou členové nalézt mnoho hodnotných článků se spotřebitelskou tématikou. Přednostní servis sítě poraden SOS, on-line a telefonické poradny jsou další výhody, které SOS svým příznivcům nabízí.
Malý balíček zahrnuje časopis SOS magazín, opět přístup do členské sekce na webových stránkách www.spotrebitele.info, rady zdarma i jejich přednostní vyřízení.
Spotřebitelské organizace v západní Evropě fungují na principu financování samotnými spotřebiteli. Ti si jednak uvědomují důležitost podpory organizace zastupující jejich zájmy a zároveň využívají služeb, které jim tyto spolky nabízejí. Mezi ně patří především informace o kvalitě výrobků a služeb, ale i kvalifikované právní poradenství a další služby. Stejným směrem zaměřuje svou nabídku i SOS. Navíc je zapojeno do celoevropské sítě spotřebitelských organizací, což zaručuje jeho důvěryhodnost.
SOS nabízí více produktů s různou úrovní služeb i možnost stát se zdarma sympatizantem a vyjádřit tak svou podporu a získávat pravidelné informace o aktivitách SOS. V rámci aktivit pro podnikatele, mezi něž patří především SAOP (Spotřebitelský audit obchodních podmínek) a semináře, připravuje SOS také obdobný servis pro podnikatele.
Zákazník, který si je vědom svých práv a ví, co nakupovat, a podnikatel, který se řídí zákonem a vychází spotřebiteli vstříc, jsou strategickým cílem SOS. Protože každý občan je zároveň spotřebitel, jsou dveře SOS otevřeny dokořán všem zájemcům.
Článek Sdružení obrany spotřebitelů ČR ze dne 8. června 2007 - pátek
Opatrně se zábavnou pyrotechnikou
Test hudebních mobilů na předvánočním trhu
Považují děti v Evropě online technologie za nebezpečné
Rekordy poradenství SOS spotřebitelům přes internet a telefon
Opravdu jste přerostli svůj tarif u T-Mobile
Zájem o služby SOS roste
SOS představuje nové logo SAOP
Jeden a půl milionu návštěvníků na www.spotrebitele.info
Spor o bankovní poplatky pokračuje
Nakupování přes internet se těší trvalé oblibě
Europoslanci chtějí zpřísnit postihy za porušení autorských práv
České telekomunikace na cestě do Evropy
Evropský telekomunikační trh potřebuje více konkurence
Čipové karty ochrání naše účty před podvodníky
Prodejce musí uvádět ceny včetně DPH
Internetový prodej začíná dobývat evropský trh
Vytváření kouřové clony aneb ceny roamingového volání neklesají
SOS podalo trestní oznámení na prodejce mobilních telefonů
Jak se testují mobilní telefony