logo Software602 a.s.

Chytré formuláře a workflow pro každou moderní kancelář

Nová verze ultimátního řešení Sofa přináší lepší tvorbu a úpravu procesních formulářů ve firmách a organizacích všech velikostí. Tento elektronický systém administrativy zajišťuje digitalizaci dokumentů, workflow i dlouhodobou archivaci - vše rychle, efektivně a bez papírů.

"Uživatelé přejdou na novou verzi automaticky, nemusejí nic provádět. Nicméně pokud budou požadovat nové funkčnosti do formulářů a workflow, bude nutná úprava na novější verzi Sofa. Nové procesy se už budou vytvářet pomocí novějšího jádra a nových funkcí. Nejvíce se využívá procesů, které je možné nasadit rychle a bez integrace, nicméně přibývají klienti, kteří chtějí přímé integrace na stávající ERP systémy, především s ohledem na výměnu ekonomických dat. S novou verzí přinášíme komfort i pro větší klienty se systémy a již zavedenou infrastrukturou, kde Sofa nabídne větší možnou míru integrace," říká Martin Vondrouš, expert na zavádění nových technologií ve společnosti Software602.

Nová veze Sofa 3.7 přináší přímou podporu Active Directory a službu vzdáleného podepisování se správou certifikátů (podpisů a pečetí) uložených na kvalifikovaném prostředku, který umožňuje jejich užití vzdálenou formou - nejsou tak potřebné další prostředky (token, čipová karta apod.).

Vzdálený podpis a pečeť tak výrazným způsobem zjednodušují správu a použití celého ekosystému elektronických certifikátů v rámci jakékoli organizace.

Do tvorby formulářů je doplněn také skriptovací jazyk, který umožňuje uživatelskou tvorbu vzorců, závislostí, akcí na tlačítka, ale i volání externích zdrojů dat přímo do těchto dokumentů - Sofa tak ještě více usnadní vyřizování jakékoli firemní administrativy.

Aplikaci Sofa využívají především menší a střední firmy, které se dostaly do situace, kdy potřebují nasadit automatické schvalovací procesy pro různé typy formulářů. Jde například o cestovní příkazy, schvalování faktur, žádanky a další dokumenty.

Sofa najde své uplatnění všude tam, kde se řeší jakákoliv administrativa - ať už jde o jednoduché agendy jako jsou dovolenky až po komplexní procesy jako je například připomínkování a schvalování směrnic či smluv.

Sofa i pro velké firmy a organizace

Software602 v tom případě nasazuje do pilotních provozů procesy řádově pro tisíc zaměstnanců. Na aplikaci klienti nejvíce oceňují snadnou tvorbu a úpravy procesních formulářů, snadnou úpravu procesního workflow.

S příchodem verze 3.7 pak oceňují přímou synchronizaci na Active Directory a implementaci vzdáleného podepisování se správou certifikátů a pečetí pro organizaci.

Sofa 4.0 se již připravuje

Aplikace bude obsahovat zcela nový workflow engine (WFe4), který nebývalým způsobem ještě více rozšíří možnosti integrací na ostatní systémy a umožní o několik řádů složitější návrhy schvalovacích workflow, např. s vazbou na integrované systémy, paralelní schvalování, spouštění provázaných a navazujících procesů, spouštění subprocesů, apod.

S verzí 4.0 uživatelé dostanou i sofistikovanější přehledy nad procesy a daty z procesů, typicky pro potřeby exportů, analýz a reportů.

Verzi Sofa 4.0 by měla být k dispozici v dubnu 2020.

Článek Software602 a.s. ze dne 21. listopadu 2019 - čtvrtek

Další články od Software602 a.s.