logo SOITRON s.r.o.

Oborové trendy, kvalita a efektivita práce v kontaktních centrech

Zástupci společnosti SOITRON vystoupí na odborné konferenci ADMEZ Call centra k tématům zvyšování efektivity a kvality služeb kontaktních center pomocí inteligentní automatizace. Akce se koná ve středu 22. 11. 2017 v Praze.

SOITRON, jako stříbrný partner této největší akce v oboru, zve na 17. ročník konference ADMEZ Call centra. Navštivit můžete také SOITRON stánek, kde se setkáte s našimi specialisty, získáte důležité poznatky z byznysu, navážete nové kontakty a budete moci prodiskutovat svá témata.

Zajímavou přednášku odprezentují naši kolegové Slávka Šikurová a Jan Jiřička na téma "Zvyšování efektivity a kvality služeb kontaktních center pomocí inteligentní automatizace".

Vrcholná oborová akce roku vám přinese důležité poznatky z byznysu, setkání se špičkami z oblasti kontaktních center, nové kontakty s možností diskuze na aktuální témata z branže.

Během konference budou vyhlášeni vítězové soutěže Czech Contact Center Award.

Témata konference:

Akce se koná 22. 11. 2017 od 09:00 hod. (registrace účastníků od 08:15 hod.) v Clarion Congress Hotelu, Freyova 33, Praha 9.

Článek SOITRON s.r.o. ze dne 10. listopadu 2017 - pátek

Další články SOITRON s.r.o.

Oborové trendy, kvalita a efektivita práce v kontaktních centrech

Jak na správu a zabezpečení mobilních zařízení zaměstnanců