logo Sony Ericsson

Sony Ericsson inovuje svou značku v další fázi transformace firmy

Sony Ericsson představuje další fázi své probíhající transformace. Tou je inovace vizuální identity a hodnot značky, jejímž cílem je naplnění vize stát se značkou pro komunikaci a zábavu.

Společnost rovněž potvrdila, že se připojila k nově oznámenému sloganu Sony "make.believe", který bude používat ve veškeré komunikaci se zákazníky. Cílem je posílit odkaz na zábavu a spolupráci se skupinou Sony.

"Spojování komunikace a zábavy bylo hlavním cílem společnosti Sony Ericsson již od počátku působení na trhu. Koncept "make.believe" reflektuje sjednocení komunikace a zábavy a spojuje nás s dalšími firmami skupiny Sony. Inovací naší značky a používáním nového sloganu "make.believe" chceme ještě více zdůraznit svou nabídku zábavy zákazníkům," uvedla Cathy Davies, ředitelka strategie značky společnosti Sony Ericsson.

"Právě probíhající transformace je základem pro vytvoření zcela nové podoby společnosti Sony Ericsson. Inovace značky je důležitou součástí naší strategie. Ve spojení s maximální otevřeností představuje změnu v plánování a sestavování naší nabídky stejně jako v přístupu k zákazníkům, které chceme s námi více spojit pomocí digitálních a sociálních komunikačních platforem," řekl Lennard Hoornik, ředitel marketingu společnosti Sony Ericsson.

Inovaci značky provází řada vizuálních změn. Všeobecně známé logo získává sedm nových barevných variant a je obohaceno o nový prvek ilustrace proudu energie jako symbolu hravosti a zatraktivnění vzhledu pro digitální sféru. Společnost Sony Ericsson chce rovněž být více otevřená a více zapojovat širší okruh zákazníků k formování své značky. V jejich oslovení proto bude klást větší důraz na využívání interaktivních digitálních a sociálních komunikačních kanálů.

Během podzimu bude probíhat několik strategických komunikačních kampaní, které představí inovovanou vizuální identitu a předvedou odstartování konceptu "make.believe". Patřit k nim budou virální kampaně na nové modely Satio, Aino a Yari a proběhne také speciální kampaň věnovaná fotbalovým fanouškům, která prezentuje Sony Ericsson jako sponzora světového fotbalového poháru FIFA v roce 2010.

Další články k tématům - believe - Ericsson - make - Sony - transformace - Cathy Davies - Lennard Hoornik

Článek Sony Ericsson ze dne pátek 4. září 2009

Další články od Sony Ericsson

SmartPhone Xperia P nejlepší v testech TESTfactory

Xperia go: stylový, vodovzdorný a odolný SmartPhone

Smartphone Xperia active: odolný telefon pro záchranáře Horské služby

Pro Evolution Soccer 2012 exkluzivně pro Sony Ericsson Xperia PLAY

Sleepy Jack: arkádová hra pro Sony Ericsson Xperia PLAY

Xperia arc S: nový chytrý telefon od Sony Ericsson

Aktualizace platformy Android Gignerbread pro SmartPhone Xperia

Sony Ericsson Live s Walkman: nový SmartPhone z řady hudebních telefonů

Telefony Sony Ericsson Mix Walkman a txt pro se představily na Facebooku

Nové modely SmartPhone Xperia s větší podporou provázanosti na Facebook

First 10: soutěž Sony Ericsson o deset SmartPhonů Xperia PLAY

Sony Ericsson Xperia PLAY: první SmartPhone s certifikací PlayStation

Sony Ericsson Xperia pro a Xperia neo: nové modely smartphony s operačním systémem Android

Xperia arc: tenký smartphone s jedinečnou technologií Sony

Sony Ericsson WTA tour na síti foursquare

Sony Ericsson LiveView: mini displej s funkcemi dálkového ovládání

Sony Ericsson Elm je podle O2 nejšetrnější mobil k životnímu prostředí

Sony Ericsson spustí celosvětový marketingový program

Sony Ericsson Xperia X10 mini získal ocenění Evropský mobilní telefon pro rok 2010-2011

Battle Fingers, soutěž o nejlepšího tanečníka prstů na světě

Sony Ericsson Cedar s rychlým připojením 3G HSDPA

První čistě dotykový Walkman mobil Sony Ericsson Yendo

Nový Sony Ericsson Xperia X8 pro více zábavy

Extra příslušenství od Sony Ericsson

Sony Ericsson je pro omezení využití nebezpečných látek při výrobě spotřební elektroniky

Sony Ericsson Zylo Walkman a Spiro Walkman, dva nové modely walkman telefonů

Sony Ericsson Xperia X10 mini a Xperia X10 mini pro

Sony Ericsson Vivaz

Sony Ericsson na Facebook, Twitter, YouTube a Picasa

Sony Ericsson Aspen s Windows Mobile, svědomitý partner pro byznys

Sony Ericsson Vivaz

Elm a Hazel, nové telefony Sony Ericsson z ekologické řady GreenHeart

Sony Ericsson XPERIA X10

Sony Ericsson inovuje svou značku v další fázi transformace firmy

Sony Ericsson XPERIA X2

Jalou, nový výkonný telefon s netradičním módním designem od Sony Ericsson

Sony Ericsson MINE

Sony Ericsson T715

C901 GreenHeart, ekologicky šetrný telefon

Nové portfolio GreenHeart od Sony Ericsson pro snižování emisí CO2

Sony Ericsson Aino

Sony Ericsson Satio

Sony Ericsson Yari

Se Sony Ericsson W705 se Facebook stává přímou součástí mobilních telefonů

Sony Ericsson S312, snadné nahrávání nevšedních okamžiků

Sony Ericsson W205, cenově dostupný Walkman mobil

Sony Ericsson W995

Sony Ericsson představuje koncept mobilů pro neomezenou zábavu

Automobilová handsfree sada Sony Ericsson AB900

Sony Ericsson W395