logo Sony Ericsson

Sony Ericsson spustí celosvětový marketingový program

Program bude stavět na dřívějších marketingových programech, kde Sony Ericsson poskytoval fanouškům z celého světa snadnější přístup k jejich oblíbené hře a navazuje tak na stávající dohody Sony s UEFA Champions League pro roky 2009 až 2012.

Po vysoce očekávaném losování skupin oznámila společnost Sony Ericsson, že využije existující partnerství Sony s UEFA pro spuštění celosvětového marketingového programu týkajícího se UEFA Champions League do roku 2012. Sony Ericsson se tak v rámci partnerství Sony s UEFA Champions League stane oficiálním mobilním telefonem UEFA Champions League.

Základem celého programu bude poskytování toho nejlepšího možného zážitku fanoušků na mobilním telefonu, který využije například možnosti GPS chytrých telefonů Sony Ericsson a bude zahrnovat novou aplikaci pro mobilní telefony vyvinutou ve spolupráci s UEFA.com. Sony Ericsson tak chce rozšířit zážitek pro všechny fanoušky, kteří budou mít s sebou svůj mobilní telefon, bez ohledu na to, zda se na zápas dívají na stadionu nebo venku s přáteli.

"Jsme potěšeni, že můžeme oznámit spuštění nového celosvětového marketingového programu týkajícího se UEFA Champions League. Jeho zajímavou součástí je využití existujících možností GPS chytrých telefonů Xperia pro rozšíření zážitku fanoušků. Tato nová iniciativa je postavena na našich probíhajících celosvětových sponzorských kampaních," řekl Lennard Hoornik, viceprezident pro celosvětový marketing společnosti Sony Ericsson.

Sony je oficiálním partnerem UEFA Champions League od roku 2006.

Článek Sony Ericsson ze dne 31. srpna 2010 - úterý

Další články Sony Ericsson