logo Sophia Solutions, s.r.o.

Nástroje moderního TOP manažera

Rádi se podělíme o naše zkušenosti s účastníky květnových odborných seminářů v Praze a Brně ve dnech 4. 5. a 11. 5. 2016. Neváhejte a registrujte se ihned!

S účastníky obou seminářů se podělíme o naše zkušenosti, jak se na projekty datových skladů, reportingu a plánování dívá byznys, jak IT a jak se mezi těmito dvěma světy pohybujeme my - dodavatel SW řešení. Představíme také nové trendy v těchto oblastech.

Ukážeme, že i v tak tradiční oblasti, jako jsou manažerské systémy, lze využít moderních nových přístupů, dozvíte se, co jsou a nejsou BigData, jakou roli hraje cloud v těchto řešeních, v čem je výhoda samoobslužného reportingu a hlavně v čem mohou být tato řešení ve firmě užitečná.

Termíny a místa konání seminářů:

Hostem pražského semináře bude Miroslav Hudec - Chief Financial Officer, který má bohaté zkušenosti z vedoucích pozic v oblasti financí např. ve společnostech Monokrystaly Turnov a.s. a Šroubárna Turnov a.s., nebo Česká spořitelna. Před nástupem do PPF banky a.s. pracoval jako vedoucí controllingu a zástupce finančního ředitele v Credit Lyonnais bank Praha a na stejné pozici v organizační složce Credit Agricole bank Praha. V PPF bance pracoval od 1. 9. 2012 jako poradce generálního ředitele, v současné době je součástí vrcholového vedení PPF banky.

O zkušenosti z projektů se s Vámi podělí odborníci Sophia Solutions: Vladislav Hanák - Managing Consultant a Team Leader CPM, Jiří Bohuslav - Managing Consultant a Team Leader DWH a Pavel Pilař - Managing Consultant a Team Leader R&A.

Z programu seminářů:

Na závěr každého semináře proběhne losování o hodnotnou cenu v podobě tabletu!

Těšíme se na setkání s Vámi.

Článek Sophia Solutions, s.r.o. ze dne 15. dubna 2016 - pátek

Další články Sophia Solutions, s.r.o.

Nabídka zaměstnání Sophia Solutions, s.r.o.