logo Sdružení pro internetovou reklamu

Agentura Proximity Prague členem Sdružení pro internetovou reklamu

Agentura Proximity Prague, součást celosvětové sítě Proximity Worldwide, se nově stala členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).

Rozšířila tak řady profesního sdružení, které má v současné době více než 40 členů z oblasti internetových médií a zadavatelů internetové reklamy. Proximity Prague byla přijata za člena na posledním jednání výkonné rady, které se uskutečnilo 9. září 2008. Agentura tak potvrzuje svůj vývoj k poskytovateli integrovaných marketingových řešení s důrazem na digitální marketingovou komunikaci, která je v současné době nejvíce rostoucí oblastí.

Vstup do SPIRu následuje vedle ostatních iniciativ, jako je vzdělávání klíčových pracovníků agentury na poli digitálních médií a komunikace, výměna talentů napříč sítí nebo zapojení do studie "Sex, Lies and Reality" zkoumající fenomén Web 2.0. "Očekáváme, že z členství ve sdružení budou profitovat především naši klienti," říká Martin Lochmann, výkonný ředitel Proximity Prague. S rostoucím know-how plynoucím ze společných diskusí a sdílených výzkumů bude totiž agentura schopna uspokojovat rostoucí požadavky svých zákazníků, pokud jde o tvorbu online nebo integrovaných strategií a kampaní. Zároveň se Proximity Prague spolu s ostatními členy zapojí do projektů majících za cíl další rozvoj českého internetu.

Článek Sdružení pro internetovou reklamu ze dne 15. září 2008 - pondělí

Další články Sdružení pro internetovou reklamu