Rozšířila tak řady profesního sdružení, které má v současné době více než 40 členů z oblasti internetových médií a zadavatelů internetové reklamy. Proximity Prague byla přijata za člena na posledním jednání výkonné rady, které se uskutečnilo 9. září 2008. Agentura tak potvrzuje svůj vývoj k poskytovateli integrovaných marketingových řešení s důrazem na digitální marketingovou komunikaci, která je v současné době nejvíce rostoucí oblastí.
Vstup do SPIRu následuje vedle ostatních iniciativ, jako je vzdělávání klíčových pracovníků agentury na poli digitálních médií a komunikace, výměna talentů napříč sítí nebo zapojení do studie "Sex, Lies and Reality" zkoumající fenomén Web 2.0. "Očekáváme, že z členství ve sdružení budou profitovat především naši klienti," říká Martin Lochmann, výkonný ředitel Proximity Prague. S rostoucím know-how plynoucím ze společných diskusí a sdílených výzkumů bude totiž agentura schopna uspokojovat rostoucí požadavky svých zákazníků, pokud jde o tvorbu online nebo integrovaných strategií a kampaní. Zároveň se Proximity Prague spolu s ostatními členy zapojí do projektů majících za cíl další rozvoj českého internetu.
Článek Sdružení pro internetovou reklamu ze dne 15. září 2008 - pondělí
Hlavním zdrojem zpravodajství je TV a internet
Agentura Proximity Prague členem Sdružení pro internetovou reklamu
Trendy používání Internetu v Dánsku, Polsku, České Republice a Maďarsku