logo Sdružení pro internetovou reklamu

SPIR dává slevy odběratelům NetMonitoru

Výkonná rada SPIR rozhodla o udělení slev věrným odběratelům NetMonitoru. Ti tak ušetří v řádu tisíců resp. desetitisíců korun měsíčně za odběr dat návštěvnosti internetu v posledním čtvrtletí letošního roku.

"Je to vstřícný krok směrem k našim odběratelům a k celému trhu. SPIR je nezisková organizace, jejímž úkolem je trh kultivovat a pomáhat všem svým členům v podnikání. Toto je jedna z forem naší pomoci. Doufáme, že to naši odběratelé ocení", říká předseda Výkonné rady SPIR Ján Simkanič.

Sleva je opravdu nezanedbatelná - každý odběratel zapojený do projektu NetMonitor nejpozději do 31.12. 2008 má nárok na 80 % slevu z plateb za měsíce září, říjen a listopad. Zároveň nesmí mít žádné nevyrovnané pohledávky vůči SPIR resp. je musí uhradit do 30.9. 2009. Slevy se týkají drtivé části zapojených médií a odběratelů dat NetMonitoru.

"Tímto způsobem chceme poděkovat všem za věrnost v letošním roce, který není jednoduchý," komentuje krok výkonná ředitelka SPIR Kateřina Hrubešová. Do projektu se zapojuje čím dál víc médií a v příštím měsíci jich bude rovných 500. Na počátku projektu, v roce 2005, jsme měřili návštěvnost necelým sedmi desítkám internetových médií. Dnes je jich 493 a v průměru každý měsíc přibývá dalších 10. Na následujícím grafu je vidět vývoj počtu měřených médií v NetMonitoru.

Článek Sdružení pro internetovou reklamu ze dne 16. září 2009 - středa

Další články od Sdružení pro internetovou reklamu

ManDay.it 2018