logo Sdružení pro internetovou reklamu

SPIR propaguje svou konferenci netradiční kampaní Volíme internet

Sdružení pro internetovou reklamu se rozhodlo podpořit svou blížící se konferenci IAC 2009 - Internet jako nástroj k překonání krize, netradiční kampaní postavenou na osobnostech internetového mediálního trhu.

Internet je médium s mimořádným marketingovým potenciálem a zástupci internetového trhu se za něj dokážou osobně postavit, navíc s nadhledem a nadsázkou. Takové je hlavní poselství kampaně "Volíme internet", kterou připravilo Sdružení pro internetovou reklamu v souvislosti s vrcholícími přípravami své konference Internet Advertising Conference 2009.

"Vizuály kampaně mají připomínat volební plakáty s parafrázemi volebních hesel a s fotografiemi vybraných internetových osobností. Doufáme, že na rozdíl od skutečné volební kampaně tímto způsobem zaujmeme a také pobavíme," komentuje Ján Simkanič, předseda Výkonné rady SPIR.

Tomáš Řehák, místopředseda VR SPIR, k tomu dodává : "Na straně internetu stojí jednoznačné argumenty, proč se na jeho využití zaměřit více než kdy jindy. Chtěli jsme k nim přitáhnout pozornost z trochu jiné strany a doufáme, že se nám díky tomu podaří vzbudit patřičnou diskusi." Slogany doplňuje poznámka, že Sdružení pro internetovou reklamu věnuje výtežek z této reklamy Nadaci na záchranu tištených titulů.

Kampaň je nasazena v hlavních oborových týdenících Strategie a Marketing & Média, v týdeníku Profit a na internetových serverech Lupa.cz, Reflex.cz atd. Zásadní způsobem také bude prezentovaná přímo v prostorách konference.

Další články k tématům - Digital - internet - kampaně - konference - reklamu - spir - Ján Simkanič - Tomáš Řehák

Článek Sdružení pro internetovou reklamu ze dne 31. března 2009 - úterý

Další články od Sdružení pro internetovou reklamu