logo Sdružení pro internetovou reklamu

Tendr na měření českého internetu

SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu, vyhlašuje tendr na další vlnu měření návštěvnosti českého internetu známé pod názvem NetMonitor, jehož smyslem je realizace nezávislého a auditovaného měření návštěvnosti českého internetu.

Uchazeči mají do konce září 2010 čas na přípravu nabídek a na podzim proběhne výběr nejvhodnějšího kandidáta, který by měl od nového roku začít s přípravou měření. Současná vlna projektu, který je tradičně vypisován na tříleté období, končí v létě příštího roku.

"Rok na realizaci výběrového řízení a přípravu projektu se může zdát jako dlouhá doba", poznamenává k tomu Pavel Ševera, projektový manažer SPIRu. "Je však třeba si uvědomit, že se jedná o velmi rozsáhlý projekt, pro který jsme letos připravili nejkomplexnější zadání v historii českého internetového měření."

V projektu se pro další tři roky počítá s měřením návštěvnosti nejen klasických webových stránek, ale také sledovanosti on-line videa, přístupů na internet z mobilních telefonů nebo zásahu objektů (např. reklamních polí) ve stránkách. Jeho součástí jsou také zaváděcí a průběžné offline výzkumy pro správné nastavení parametrů.

Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR, si od nové vlny projektu slibuje další rozšíření a zkvalitnění projektu. "Při vypracovávání zadání jsme komunikovali s mezinárodním sdružením IAB, inspirovali se na zahraničních konferencích a diskutovali jej podrobně s našimi členy. Naše požadavky tak zohledňují poslední vývojové trendy v oblasti internetového měření."

SPIR pro výběrové řízení počítá se zájmem domácích i zahraničních subjektů.

Další články k tématům - měření - návštěvnost - reklama - tendr - Pavel Ševera - Kateřina Hrubešová

Článek Sdružení pro internetovou reklamu ze dne pátek 9. července 2010

Další články od Sdružení pro internetovou reklamu

Google ukončuje podporu cookies třetích stran v prohlížeči Chrome

Online průvodce GDPR

Vojenské zpravodajství připravuje velký zásah do soukromí internetových sítí

Náměstek ministra financí Ondřej Závodský lže o cenzuře internetu

Zdraží zákon o hazardu český internet?

Kritika státu za přístup k digitální ekonomice

Blokovat weby budeme - rozhodují vyvolení!

Žádost o vystoupení na půdě Rozpočtového výboru PSP

Český internet podle Ministerstva financí

SPIR a NIX.CZ navrhují volbu Jiřího Peterky do Rady ČTÚ

Internetová inzerce v roce 2013 přesáhla 13 miliard Kč

comScore: nový dodavatel NetMonitoru pro období 2012-2015

Český internet pomáhá: charitativní internetová sbírka Konta BARIÉRY a Člověk v tísni

Výzkum projektu NetMonitor: čeští uživatelé internetu jsou ochotni platit za vybraný obsah

Video, sport a cestování: TOP témata hledání na internetu

Tendr na měření českého internetu

Výkonná rada SPIR zvolila nové předsednictvo

SPIR publikuje první data o sledovanosti videa na internetu

Zvyky českých uživatelů na internetu versus klasická média

SPIR reaguje na vývoj internetového trhu a mění svá pravidla

Internet Advertising Conference 2010, konference o internetové reklamě

Zadavatelé investovali loni do internetové reklamy 6,4 mld. korun

RRTV požaduje další peníze na kontrolu internetu

Multimediální trendy na internetu sílí

Uživatelé tráví na internetu 10 hodin týdně

SPIR dává slevy odběratelům NetMonitoru

Ján Simkanič, novým předsedou SPIR

Valná hromada SPIR potvrdila institut samoregulátora

Chybějící data NetMonitoru budou v polovině června se slevou

SPIR propaguje svou konferenci netradiční kampaní Volíme internet

Internetová reklama hlásí 5 mld. korun za loňský rok

Hlavním zdrojem zpravodajství je TV a internet

Agentura Proximity Prague členem Sdružení pro internetovou reklamu

Trendy používání Internetu v Dánsku, Polsku, České Republice a Maďarsku