logo Sdružení pro internetovou reklamu

Tendr na měření českého internetu

SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu, vyhlašuje tendr na další vlnu měření návštěvnosti českého internetu známé pod názvem NetMonitor, jehož smyslem je realizace nezávislého a auditovaného měření návštěvnosti českého internetu.

Uchazeči mají do konce září 2010 čas na přípravu nabídek a na podzim proběhne výběr nejvhodnějšího kandidáta, který by měl od nového roku začít s přípravou měření. Současná vlna projektu, který je tradičně vypisován na tříleté období, končí v létě příštího roku.

"Rok na realizaci výběrového řízení a přípravu projektu se může zdát jako dlouhá doba", poznamenává k tomu Pavel Ševera, projektový manažer SPIRu. "Je však třeba si uvědomit, že se jedná o velmi rozsáhlý projekt, pro který jsme letos připravili nejkomplexnější zadání v historii českého internetového měření."

V projektu se pro další tři roky počítá s měřením návštěvnosti nejen klasických webových stránek, ale také sledovanosti on-line videa, přístupů na internet z mobilních telefonů nebo zásahu objektů (např. reklamních polí) ve stránkách. Jeho součástí jsou také zaváděcí a průběžné offline výzkumy pro správné nastavení parametrů.

Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR, si od nové vlny projektu slibuje další rozšíření a zkvalitnění projektu. "Při vypracovávání zadání jsme komunikovali s mezinárodním sdružením IAB, inspirovali se na zahraničních konferencích a diskutovali jej podrobně s našimi členy. Naše požadavky tak zohledňují poslední vývojové trendy v oblasti internetového měření."

SPIR pro výběrové řízení počítá se zájmem domácích i zahraničních subjektů.

Článek Sdružení pro internetovou reklamu ze dne 9. července 2010 - pátek

Další články Sdružení pro internetovou reklamu