logo T-Mobile Czech Republic a.s.

Mobilní marketing T-Mobile prošel úspěšnými testy

T-Mobile je již delší dobu aktivní v oblasti mobilního marketingu. Dalším krokem v této oblasti bylo testování reklamní SMS/MMS podle místa výskytu zákazníka, která využívá jeho lokalizační a další oprávněně zpracovávané údaje.

Tři pilotní kampaně uskutečněné s využitím platformy beevendo firmy Cleverbee solutions proběhly v prosinci 2009. Na základě velmi pozitivního přijetí u zákazníků T-Mobile zvažuje spuštění této služby v ostrém provozu.

První kampaň se uskutečnila ve dnech 8. - 13.12. 2009 v okruhu 5 kilometrů od provozovny obchodního řetězce v Příbrami. Prodejce nabízel odměnu za věrnost a speciální dárek pro prvních 1000 zákazníků, kteří předložili reklamní SMS. Úspěšnost této nabídky dosáhla 9,95 %.

Další kampaň uskutečnila síť drogerií Schlecker ve dnech 14. - 21.12. a týkala se sedmi poboček na území Prahy 1 a 2. Po předložení reklamní SMS zákazník získal dárek. Zde byla reakce oslovených ještě intenzivnější - plných 21,80 % z nich přišlo a uskutečnilo nákup. Tato kampaň musela být předčasně zastavena, neboť množství odměn bylo rychle vyčerpáno.

Ve stejném období realizovala společnost Schlecker ještě další kampaň, tentokrát pro dvě lékárny v Praze 2. Po předložení reklamní SMS dostal zákazník, který zakoupil určitý typ vitaminového přípravku, dárek. I zde došlo k vyčerpání dárků dříve, než bylo plánováno. Nákup výrobku na základě zaslaného reklamního sdělení uskutečnilo více než 14 % z oslovených.

"Rychlou a vstřícnou reakcí zákazníků jsme byli příjemně překvapeni," říká Petr Doležal, ředitel firmy Schlecker, a dodává : "To, že přijde každý pátý oslovený zákazník, opravdu nikdo z nás nečekal."

Z telefonního výzkumu realizovaného následně společností IPSOS Tambor mezi oslovenými zákazníky vyplynulo, že většina z nich má k zasílání reklamy formou SMS pozitivní nebo neutrální postoj, přičemž nabídka dárku zdarma za realizovaný nákup výrazně zvyšuje atraktivitu reklamního sdělení. Účastníci pilotu (zejména ti, kteří na zaslané sdělení reagovali) považují reklamu formou zasílání SMS za srovnatelně nebo více atraktivní než inzerci v ostatních typech médií.

"Pilot prokázal, že zacílení zákazníka v zájmové oblasti, tedy tam, kde se nachází provozovna inzerenta, ještě zvětšuje již tak vysokou účinnost mobilní reklamy," říká Michal Němec, ředitel portálových služeb T-Mobile a dodává : "Nadprůměrná míra odezvy na tento typ reklamního sdělení dokazuje, že jde o službu, kterou cílová skupina vítá, neboť ji získává právě tam, kde může uskutečnit nákup. Také inzerenti tento reklamní formát považují za velmi zajímavý. To nás logicky vede k úvaze brzy tento reklamní nástroj uvést do komerčního provozu."

Další články k tématům - dárek - kampaň - mobilní - nákup - reklamní - sdělení - SMS - zákazník - Petr Doležal - Michal Němec

Článek T-Mobile Czech Republic a.s. ze dne 24. března 2010 - středa

Další články od T-Mobile Czech Republic a.s.

Milan Křístek: nový ředitel prodeje firemním zákazníkům T-Mobile

Milan Vašina: nový generální ředitel T-Mobile

Satelitní TV od T-Mobile už za korunu

lovecka-sezona.cz: lov QR kódů v ulicích Prahy

Mobilní internet 3G od T-Mobile do dalších 5 měst

Počítač Compaq 100eu za korunu s ADSL 16 Mb/s

Cenové zvýhodnění volání pro tarifní programy Podnikatel od T-Mobile

t-music Chinaski tour 2010

m-vstupenky na Řípfest s velkou slevou

Twist Začínám, Povídám, Posílám: nové tarify T-Mobile

Speciální nabídka T-Mobile pro postižené povodněmi

Deutsche Telekom podpoří videoklip k singlu Firework popové hvězdy Katy Perry

Emporia, jednoduchý telefon pro seniory

Martin Jaroš povede tým marketingové komunikace T-Mobile

Nové destinace roamingového zvýhodnění T-Mobile Cestovatel

Mobilní internet se slevou na 2 roky k novým notebookům Acer

Velká soutěž o telefony iPhone s tarifem na rok zdarma

Grand a TOP tarify T-Mobile ve slevě

Záloha kontaktů zdarma pro zákazníky T-Mobile

Pomoc T-Mobile postiženým povodní

Dobíjení Twist karty na t-mobile.cz

T-Mobile vstupuje do boje proti dětské pornografii

Polemic, zaplať za novou desku, kolik si kapela zaslouží

Twist Internet Lite, ideální pro občasné surfaře

T-Mobile testuje technologie NFC

Podle průzkumu T-Mobile Češi v ekologii spoléhají na firmy

Tým 500 a Tým 900, novinka pro firemní zákazníky

T-Mobile uvádí na trh novou generaci přátelských tarifů

U T-Mobile ne za všechny telekomunikační služby musíte platit

Samsung E1120 zdarma

Mobilní marketing T-Mobile prošel úspěšnými testy

Tarify BAV SE, hudba zdarma pro všechny uživatele

Dodávka a správa zařízení, nová služba T-Mobile pro firemní zákazníky

Netbook Acer Aspire 1410 od T-Mobile

T-Mobile garantuje úspěšnost reklamních SMS a MMS

Twist Internet Lite, novinka pro občasné surfaře

Rock for People se slevou pro zákazníky T-Mobile

Zpravodajství Z1 na mobil na měsíc zdarma

Novinka pro Twist, Expresní zákaznická linka T-Mobile

Profi, neomezené tarify pro firmy

Grand a Grand PLUS, nové tarify s neomezeným voláním

3G T-Mobile, ostrý provoz sítě startuje

T-Mobile zahájil zaměstnaneckou sbírku pro Haiti

Balíček 2v1, sleva na volání a pevný internet od T-Mobile

Twist tarify jednodušší

Silvestru 2009 kralovaly telefonáty

Nabídka zaměstnání T-Mobile Czech Republic a.s.