logo Telefónica Czech Republic, a.s.

Extra výhodné Vánoce pro zákazníky O2

O2 letos připravilo pro své zákazníky Extra výhodné Vánoce. Vánoční dárky s exkluzivními slevami budou zákazníci moct nakupovat ve více než tisíci obchodech po celé České republice.

"Díky věrnostnímu programu Extra výhody přineseme našim zákazníkům skvělé slevy a dárky u stovky našich partnerů, mezi nimiž jsou i parfumerie Sephora, NeoLuxor, C&A a Intersport," uvedl Jiří Dvorjančanský, marketingový ředitel společnosti Telefónica Czech Republic. V loňském roce ušetřili zákazníci O2 na předvánočních nákupech přes 80 milionů korun.

Mobilní telefon nebo tablet jako dárek

Podle průzkumu agentury Ipsos, který si nechala zpracovat společnost Telefónica, je mobilní telefon nebo tablet stále žádanějším vánočním dárkem. Téměř dvě třetiny lidí si mobilní telefon nebo tablet přejí rozbalit pod stromečkem, loni toto přání měla polovina dotazovaných.

Letos také výrazně více lidí (40 procent) plánuje tento dárek pořídit svým blízkým, v loňském předvánočním období o tomto dárku uvažovala pouze třetina.

"V rámci Extra výhod přineseme našim zákazníkům slevy nejen u partnerů, ale také v rámci O2. Díky nabídce 1+1 dostanou smluvní zákazníci ke každému nákupu vybraného mobilního telefonu nebo tabletu druhý telefon nebo tablet jako dárek," popisuje Jiří Dvorjančanský.

Všechna zařízení jsou nabízena se zárukou nejnižší ceny a lze je nakoupit také se službou O2 Mobil, díky které si zákazníci mohou rozložit platby v čase.

Telefony a tablety zařazené do vánoční nabídky programu Extra výhody:

Snadné čerpání díky mobilní aplikaci

Z průzkumu vyplývá, že na nákup vánočních dárků plánuje využít věrnostní nebo benefitní program více než polovina lidí. K čerpání slev v programu Extra výhody není potřeba žádná věrnostní karta, tu nahrazuje mobilní telefon.

Zákazníci mohou slevový kód získat na webu o2extravyhody.cz, pomocí SMS a nebo díky mobilní aplikaci.

"Téměř 275 tisíc našich zákazníků má ve svém chytrém telefonu staženou aplikaci, která zobrazuje slevy na mapě a třídí je podle kategorií. Čerpání výhod ještě tak ještě snadnější," dodává Jiří Dvorjančanský.

Vánoční nabídku podpoří mediální kampaň

Vánoční nabídku podporuje od 11.11. 2013 velká reklamní kampaň, která se objeví v televizi, rádiu, tisku i na internetu. Kampaň připravila agentura Labstore v produkci firmy Boogie Films. Natáčení televizních spotů proběhlo 29. a 30.10. v Praze.

Článek Telefónica Czech Republic, a.s. ze dne 8. listopadu 2013 - pátek

Další články Telefónica Czech Republic, a.s.

Cool letní akce datového centra Coolhousing