logo Telefónica Czech Republic, a.s.

Telefónica pomáhá postiženým povodní finanční sbírkou i pomocí zaměstnanců

V rámci dobrovolné sbírky mezi zaměstnanci společnosti Telefónica, která běží od prvního dne povodní, se doposud vybralo několik set tisíc korun. Nadace Telefónica na konci sbírky finální sumu zdvojnásobí a poukáže na konto nadace Člověk v tísni.

Kromě finanční pomoci Telefónica zároveň umožní svým zaměstnancům zapojit se v zaplavených oblastech do úklidových prací jako dobrovolníci, přičemž čas strávený pomocí jim bude plně hrazen jako běžný pracovní den. Oblasti, kde bude nutné pomoci, určí Nadace Telefónica ve spolupráci se zastřešujícími neziskovými organizacemi jako například Člověk v tísni nebo Byznys pro společnost. Tímto způsobem se již zaměstnanci zapojili při záplavách v roce 2010.

V tuto chvíli se soustředíme na zachování plné funkčnosti našich sítí, neboť věříme, že nyní je třeba více než kdykoli jindy, aby lidé mohli být v kontaktu s okolním světem. Naši technici v oblastech, kde voda opadává, vyráží do terénu a opravují poškozené části sítě, v oblastech, kde záplavy ještě jsou, zase činí celou řadu preventivních opatření, aby minimalizovali riziko výpadku služeb O2. Konkrétní úlevy a výši případných kompenzací budou oznámeny později.

Našim zákazníkům zasaženým povodněmi umožníme zároveň prodlouženi splatnosti faktur za období, kdy byly záplavy. V obchodech O2 nabídneme zdarma výměnu utopených nebo ztracených SIM karet.

Každým dnem ve finanční sbírce přibývá zhruba sto tisíc korun a nadace Člověk v tísni pak tyto prostředky využije na poskytnutí okamžité materiální pomoci v zaplavených oblastech.

ŠTÍTKY - nadace - pomoc - SIM - zaměstnanci - zdarma

Článek Telefónica Czech Republic, a.s. ze dne 6. června 2013 - čtvrtek

Další články Telefónica Czech Republic, a.s.