logo Telefónica O2 Czech Republic a.s.

Komplexní nabídka O2 mobilní reklamy na novém webu

Telefónica O2 představuje své portfolio produktů mobilní reklamy O2 Media na novém webu petmilionu.cz. Ucelená nabídka zahrnuje několik reklamních formátů - bannery na stránkách mobilního portálu O2, rozesílání hromadných SMS a MMS či netradiční formu v podobě služby Platí to Kvído.

"Díky novým internetovým stránkám jsme nyní schopni zadavatelům nabídnout pohromadě veškeré informace o dostupných formách mobilní reklamy u O2 včetně interaktivních ukázek konkrétních příkladů," říká Tereza Hubičková, manažerka pro prodej mobilní reklamy společnosti Telefónica O2 a dodává : "Prostřednictvím mediálních ploch mobilního marketingu je možné oslovit zákazníka téměř kdekoli a kdykoli. Inzerent může velmi dobře zacílit své reklamní sdělení a měřit efektivitu celé kampaně, Nápadité a cílené sdělení pak není vnímáno jako obtěžující, ale naopak se informace obvykle dostane přesně k těm, které zajímá." Inzerenti mají nyní možnost zacílit více než pět milionů zákazníků portfolia služeb O2.

Bannery na stránkách mobilního portálu O2

Mobilní portál O2 je pro všechny zákazníky přístupný zdarma. Měsíčně jej navštíví přes 500.000 lidí, kteří si prohlédnou více než 7.000.000 stránek. Bannery na mobilním internetu umožňují přesměrovat zákazníka na stránky inzerenta, nabídnout mu ke stažení zábavný obsah, objednávkový formulář, odeslání SMS s dalšími informacemi anebo jej rovnou spojit na prodejce. Úspěšnost těchto bannerových kampaní činí v průměru 5 %, což je 10x více než u klasických internetových kampaní.

Hromadné SMS a MMS

Rozesílání hromadných SMS a MMS propojuje funkcionalitu internetu ve formě mobilních prezentací a klasických direkt mailových zásilek. Výhodou tohoto reklamního produktu je nejenom cena za zásah, ale také široké možnosti cílení, rozesílání v časovém okně nebo možnost rozesílání multimediálního obsahu.

Platí to Kvído

Tento netradiční reklamní formát nabízí všem zákazníkům O2 volání zdarma do mobilní i pevné sítě O2. Stačí vytočit číslo 829 829 829 a vyslechnout si krátký spot inzerenta. Hlavním přínosem této reklamy pro zadavatele je především vysoká efektivita, možnost přesného zacílení a okamžité interakce zákazníka. Další výhodou je možnost okamžité zpětné vazby - zákazníci se mohou nechat jednoduše na zadavatele přepojit či si od něj nechat zaslat reklamní SMS zprávu. Prostřednictvím služby Platí to Kvído uskuteční každý měsíc více než sto padesát tisíc lidí přes dva miliony hovorů.

Článek Telefónica O2 Czech Republic a.s. ze dne 26. října 2009 - pondělí

Další články Telefónica O2 Czech Republic a.s.

Vánoční provoz v sítích O2

Služba O2 Managed WAN vyhlášena IT produktem roku

LG GD510, mobilní telefon se solárním panelem

Telefónica O2 má novou reklamní agenturu

Zaměstnanci O2 podpořili nákupem vánočních dárků chráněné dílny

Změny ve vedení společnosti Telefónica Europe

1188 přináší telefonní budky v mapách

Mobilní zábava se slevou až 40 %

O2 naděluje na rok internet na doma i na cesty za stejnou cenu

Vánoce s O2 TV

Emporia TALKpremium, nový telefon pro seniory od Telefónica O2

1188 partnerem Evropské databanky

O2 Internet za 500 Kč a navíc bez závazku

Vánoční nabídka O2 pro mobilní zákazníky

Komplexní nabídka O2 mobilní reklamy na novém webu

Mobilní operátoři vytvořili společný etický kodex pro prodej po telefonu

Nechte svůj starý mobil pomáhat

Telefónica posiluje aktivity v oblasti společenské odpovědnosti

Enterprise Security od O2

Telefónica O2 získala dvě významná ocenění v soutěži pro systémové integrátory a ICT společnosti Top Program

O2 přináší vzájemné volání ve skupině až sedmi přátel zdarma

Telefónica O2 představuje svou koncepci eHealth

O2 odměňuje za každé dobití

O2 poskytne technické zabezpečení návštěvě papeže Benedikta XVI.

O2 NEON L+ a O2 NEON XL, dva nové tarify v řadě O2 NEON

O2 Internet na celý rok za 500 Kč měsíčně

Mobilní síť nové generace přichází do Liberce, Karlových Varů a Zlína

Telefónica O2 podeváté partnerem Strun podzimu

Setkejte se osobně s Richardem Müllerem

O2 přináší přímé přenosy ELH přes internet i v mobilním telefonu

O2 novinky na září 2009

Internet v mobilu pro předplacenkáře za 20 Kč týdně

O2 nabízí dva internety za cenu jednoho

O2 nabízí pomoc po povodních

O2 Záloha uchová kontakty z mobilu v bezpečí

O2 ZERO má u zákazníků mimořádný úspěch

O2 posiluje svou pozici v segmentu firemních zákazníků

Zpravodajství iDNES KOMBI celý srpen zdarma

Spojení se světem zajistí Madonně O2

O2 přináší limitovanou edici Kabát mobilních telefonů

Mobilní síť nové generace se rozrostla do Hradce Králové a Pardubic

Finanční výsledky Telefónica O2 Czech Republic za první pololetí 2009

Kvídovo volání se mění

Telefónica O2 to rozbalí v Kácově

O2 zjednodušuje účtování mobilních dat

Telefónica O2 a její zaměstnanci darují 1 milion korun obětem povodní

Nadace O2 zdvojnásobí výtěžek z dárcovských SMS zaslaných Lince bezpečí

O2 TV přináší filmové léto

O2 Zero, mobilní tarif bez paušálu, bez úvazku

Mobilní síť nové generace se rozrůstá do dalších krajských měst

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů