logo Telefónica Czech Republic, a.s.

Mobilní aplikace pro každého

Čím dál tím více lidí využívá výhody datového připojení ve svých mobilech - svědčí o tom i statistiky O2, podle kterých si 58 % nových zákazníků pořizuje volání i s datovým tarifem.

Vedle toho je ale i řada lidí, kteří se nových technologií, chytrých telefonů a internetu v mobilu obávají. O2 nyní spouští kampaň Chytrý život, která i těm, kdo se pro mobilní data dosud nerozhodli, ukazuje, jak bohaté možnosti datové připojení nabízí - a jak jednoduše je lze začít využívat.

"Připravili jsme více než 200 aplikací, ze kterých si vybere opravdu každý: například pro sportovce máme připravené aplikace, které jim změří mezičasy nebo srdeční tep. Milovníci dobrého jídla zase mohou s pomocí aplikací proměnit svůj mobil v kapesní kuchařku nebo průvodce po nejlepších restauracích v blízkosti", říká Petr Matějovský, ředitel rezidentního segmentu společnosti Telefónica Czech Republic.

Rychlá a snadná cesta k aplikacím

Operátor nabízí zákazníkům tipy na užitečné aplikace na nové webové stránce www.chytryzivot.cz, na YouTube videích, ale také prostřednictvím venkovních reklamních ploch, jež jsou umístěné například na zastávkách MHD. Tipy se objeví také v televizní reklamě a v tisku. Všechny aplikace na stránkách chytryzivot.cz jsou zdarma.

Návštěvníci stránek chytryzivot.cz si mohou aplikace libovolně kombinovat podle svých zájmů a zálib - a následně si je všechny najednou stáhnout do svého mobilu či tabletu. Vedle toho se také mohou přímo ze stránek objednat k O2 Guru, který jim s instalací pomůže.

Stránka je k dispozici také ve verzi pro mobilní telefony a tablety a je dostupná všem uživatelům - bez ohledu na to, zda jsou zákazníky O2, či nikoliv. Pro zákazníky O2 je však výhodou, že jim návštěva stránky prostřednictvím mobilního datového připojení nečerpá limit FUP.

Venkovní plochy či tiskové inzeráty O2 zase umožňují okamžité stažení aplikací přes QR kód, tedy odkaz, který se snímá fotoaparátem mobilního telefonu.

Kampaň Chytrý život navazuje na další aktivity O2 v oblasti mobilního datového připojení.

Od 1. 3. 2013 O2 také navyšuje FUP u vybraných tarifů internetu v mobilu a šestinásobně zvyšuje rychlost připojení po vyčerpání FUP.

Článek Telefónica Czech Republic, a.s. ze dne 5. března 2013 - úterý

Další články Telefónica Czech Republic, a.s.