logo Telefónica Czech Republic, a.s.

Přímá pomoc O2 pro obyvatele zasažené povodní

Aktuální informace o situaci v mobilní a fixní síti Telefónica a přehled pomoci lidem postižených povodní - pro obyvatele, zasahující záchranáře, hasiče a další složky.

Naši technici intenzivně pracují na tom, aby mobilní a fixní síť fungovala spolehlivě. Věříme, že nyní je třeba více než kdykoli jindy, aby lidé mohli být v kontaktu s okolním světem. V tuto chvíli nelze ještě určit přesný rozsah škod v mobilní a fixní síti, protože některé lokality jsou stále zatopené.

V oblastech, kde záplavy ještě probíhají, jsme připravili celou řadu preventivních opatření. Díky tomu jsme minimalizovali riziko výpadku služeb O2 a celkový počet výpadků byl nižší než v předchozích letech.

Tam, kde již voda opadavá, vyráží naši technici do terénu a opravují poškozené části sítě. Snažíme se, aby k obnově veškerých kabelů došlo v co nejkratší době. Linka technické podpory je v plné pohotovosti.

Pomoc lidem postižených povodní

Společnost Telefónica Czech Republic také připravila přímou pomoc pro obyvatele zasažené povodní, pro zasahující záchranáře, hasiče a další složky.

Přehled pomoci:

ŠTÍTKY - ADSL - modem - pomoc - SIM - zdarma

Článek Telefónica Czech Republic, a.s. ze dne 6. června 2013 - čtvrtek

Další články Telefónica Czech Republic, a.s.