logo Telefónica O2 Czech Republic a.s.

Mobilní reklama O2 vzrostla o 46 procent

Telefónica O2 Czech Republic zaznamenala nárůst objemu mobilní reklamy ve své síti. Ucelená nabídka zahrnuje reklamní formáty - bannery na stránkách mobilního portálu O2, rozesílání hromadných SMS a MMS a netradiční formu v podobě služby Platí to Kvído.

Finanční objem inzerce O2 mobilní reklamy meziročně vzrostl o více než 46 % v ceníkových cenách. Největšímu zájmu ze strany inzerentů se těšily SMS kampaně. Od prosince 2010 společnost také vylepšuje systém cílení bannerových kampaní.

Zatímco během roku 2009 bylo v síti O2 spuštěno 46 kampaní, v roce 2010 to bylo již 187 kampaní. Nárůst zaznamenala také mobilní reklama prostřednictvím MMS.

"Hlavní výhodou mobilní reklamy je zejména kombinace příznivé ceny a přesného zacílení. Zadavatelé inzerce tak mají jistotu, že se informace k adresátovi opravdu dostane. K popularitě mobilní reklamy přispívá také zjednodušení a zrychlení ovládání mobilních telefonů při vyhledávání informací," říká Tereza Hubičková, manažerka prodeje reklamy společnosti Telefónica O2 Czech Republic.

"První spolupráci s O2 jsme brali jako pilotní projekt, na základě kterého vyhodnotíme efektivitu mobilní reklamy. Výsledky splnily naše očekávání, a proto jsme se rozhodli pokračovat. Nyní již považujeme mobilní reklamu za součást komunikační strategie CRM," říká Gabriela Brůhová, ředitelka CRM v Raiffeisenbank.

Systém pro cílení bannerových kampaní umožňuje kampaň nasměrovat na zákazníky podle oborových sekcí, typu mobilního telefonu, věku, pohlaví a nově také podle lokality. Významně se tak posílí atraktivita sdělení. Její efekt je dnes oproti bannerům na internetu v průměru desetinásobný, tedy kolem 1 % CTR (click through rate - poměr mezi počtem zobrazení a počtem kliknutí).

Ještě vyšší CTR pak dosahují cílené SMS či MMS kampaně. Nejlepší mobilní kampaň roku 2010 pak přesáhla 21 % CTR.

Další články k tématům - banner - CTR - inzerce - kampaň - Kvído - MMS - reklama - SMS - Tereza Hubičková - Gabriela Brůhová

Článek Telefónica O2 Czech Republic a.s. ze dne 11. ledna 2011 - úterý

Další články od Telefónica O2 Czech Republic a.s.

Lidé chtějí chytré telefony: vítězí operační systémy Symbian a Android

Vánoce s O2TV

Vánoční O2 karta sada exkluzivně v obchodech Tesco

Vasedatovka.cz: grant 250 tisíc korun na aplikace pro datové schránky

3G síť O2 rychle posiluje

Vánoční nadílka O2: dvojnásobek volných minut i s dotovaným telefonem

O2 Wallet: unikátní aplikace v projektu Plzeňské karty v NFC mobilu

Dobíjení O2 karty pomocí platebních karet

O2 vánoce 2011: vánoční ceny telefonů Samsung a HTC až do konce prosince

Vánoční O2 TV

Hany Farghali: nový tiskový mluvčí Telefónica Czech Republic

O2 double-decker: školící autobus pro sluchově postižené a neslyšící

O2 Nejbližší: nová služba pro rodiny a přátele

Tablet Samsung Galaxy Tab 10.1 16 GB exkluzivně v nabídce O2

O2TV Flexi a vysokorychlostního Internetu na doma v akci za 650 korun

Odmenazadobiti.cz: den volání zdarma do sítě O2

HUAWEI IDEOS X1: nejlevnější SmartPhone s OS Android exkluzivně u O2

Samsung Galaxy mini v unikátní nabídce O2 pro uživatele předplacených karet

Automatické nastavení domácí W-Fi sítě pro uživatele vysokorychlostního internetu O2

MojeO2.cz: nová webová samoobsluha pro rezidentní zákazníky

O2 Dobíjení na pobočkách České pošty

Nové portfolio sad pro O2 předplacený mobilní internet

V síti 3G O2 surfuje 58 procent českých uživatelů internetu

SmartPhone Samsung s internetem v mobilu na týden zdarma

Zamezit automatickému připojování k internetu lze teď snadno pomocí SMS

Podle průzkumu Ipsos je O2 opět jedničkou v oblasti mobilního internetu

O2 TV Flmové léto začíná

O2 Pokec na víkend: neomezené víkendové volání

Partnerství Asus a O2: sleva 20 procent pro internetové připojení

O2 Kontrola výdajů: dokonalý přehled o výši měsíční útraty

O2 internet v mobilu: radikální změny, kampaň na chytré telefony Samsung a aplikace Google

3G O2 již pokrývá 51 procent populace ČR

Letní novinky O2 s řadou výhod navíc

Zákaznická podpora a videonávoda O2 na sociálních sítích

O2 Think Big: Nadace O2 zahajuje nový program na podporu nápadů mladých lidí

Telefónica v České republice mění obchodní název

Chytrá síť: dalších 47 měst a obcí s 3G pokrytím

Chytré telefony s internetem v mobilu za výhodné ceny od O2

Podle průzkumu Ipsos Tambor je O2 nejsilnější operátor na poli mobilního internetu

Zrychlujeme.cz s VDSL: soutěž O2 o iPady, televize a notebooky

1000 SMS zdarma měsíčně na celý rok k nové O2 kartě

O2 pro lepší podnikání

Internet Tetheringu pro Apple iPhone od O2

Velikonoční zlaté odměny O2 na odmenazadobiti.cz

O2 daruje na pomoc Japonsku 788350 Kč

EURODATA 250 MB: O2 snižuje ceny pro datový roaming

Pilotní projekt pro bezkontaktní mobilní platby NFC

O2 pozastavuje dobíjení předplacených karet pro Sazka terminály

Tarify O2 Podnikání a O2 NEON: dva roky navíc 30 procent volných minut do všech sítí

Mapy 1188.cz: geografický systém má nové funkce, lepší grafiku a přehlednější navigací