logo Telefónica Czech Republic, a.s.

MojeO2.cz internetová samoobsluha pro firemní zákazníky

Přehled všech využívaných služeb od O2 a možnost jejich nastavení nabízí internetová samoobsluha Moje O2 nyní také podnikatelům a menším firmám. Samoobsluha pro větší firmy a organizace se připravuje.

Moje O2 nabízí detailní informace o službách, seznam telefonních čísel, názvy tarifů a jejich parametry, přehled aktivních balíčků či datových služeb a také detailní elektronické vyúčtování. Internetová samoobsluha umožňuje jednoduše nastavit například roaming, internetové balíčky, hlasovou schránku apod. V průběhu následujících měsíců bude Moje O2 pro firmy postupně rozšiřováno o další funkcionality.

Moje O2 zjednodušuje firmám život: měnit nastavení mohou jak určení správci, tak sami zaměstnanci. Správci přitom mohou nastavit zaměstnancům šíři jejich uživatelských práv. Tím se celý proces nastavení telekomunikačních služeb výrazně zjednodušuje.

"Telekomunikační služby jsou pro podnikatele velmi důležité. Nyní mají v rukou nástroj, který jim usnadní nastavení služeb tak, aby je mohli co nejefektivněji využívat. Například změna parametrů pro jednotlivá mobilní čísla či jejich skupiny je otázkou několika kliknutí," vysvětluje Frank Gotthardt, ředitel marketingu pro korporátní segment společnosti Telefónica Czech Republic. "Spuštění samoobsluhy pro firmy je další krokem naší firmy ke zjednodušení našich služeb. Internetová samoobsluha pro další velké firemní zákazníky bude zpřístupněna v následujících měsících," dodává Gotthardt.

Tato novinka navazuje na nedávno oznámené rozšíření internetové samoobsluhy Moje O2 pro zákazníky s předplacenou kartou a na uvedení aplikace Moje O2 pro chytré telefony. O2 tak svou internetovou samoobsluhu stále vylepšuje a usnadňuje její používání zákazníkům.

ŠTÍTKY - roaming - tarif - telefon

Článek Telefónica Czech Republic, a.s. ze dne 24. května 2013 - pátek

Další články Telefónica Czech Republic, a.s.

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux