logo Telefónica O2 Czech Republic a.s.

O2 arena završila svou proměnu

O2 arena, nejmodernější multifunkční hala v České republice, dostala v průběhu března 2008 zcela novou tvář. Logem a grafikou titulárního a generálního partnera, kterým se 1. března 2008 stala společnost Telefónica O2 Czech Republic, byly opatřeny jak venkovní tak i vnitřní prostory haly. Nyní se tak návštěvníci nejrůznějších sportovních a kulturních akcí budou nově setkávat s O2 arenou v modrých barvách.

Loga O2 jsou nově umístěna na třech střešních neonových bannerech. Plášť budovy se do konce týdne rozsvítí v modrých barvách. Změnu zaznamenalo také oplocení a vybrané vnitřní prostory O2 areny. Loga O2 nechybí ani na uniformách zaměstnanců, vstupenkách nebo plakátech a billboardech, upozorňujících na chystané akce v hale. Proměnou prošly také webové stránky, které jsou nově dostupné na adrese www.o2arena.cz.

"Jsme rádi, že celá proměna O2 areny proběhla, vzhledem k jejímu rozsahu, v tak krátkém čase. Za spolupráci děkujeme jak společnosti BESTSPORT, tak i Atelieru Spektrum", říkáTomáš Dufek, manažer pro sponzoring a interaktivní partnerství společnosti Telefónica O2 a pokračuje : "Od této chvíle budeme našim zákazníkům postupně přinášet exkluzivní služby plynoucí z tohoto partnerství. Již nyní jsou v prostorách O2 areny nainstalovány speciální informační stojany s přístupem například k bezplatné SMS bráně, k online prodeji vstupenek do haly či na portál O2 Active.""

24. května se všichni mohou těšit na celodenní akci s bohatým programem pro děti i dospělé, v rámci které budou mít návštěvníci možnost prohlédnout si nové prostory arény na vlastní oči. Večer pak bude exkluzivně pro zákazníky O2 připraven zdarma koncert přední české kapely. Informace o programu akce a postupu při registraci na večerní program budou během dubna a května zveřejněny na www.cz.o2.com.

"Partnerství s novým generálním a titulárním sponzorem se neomezuje pouze na název arény," uvedl Ing. Michal Krejcar, ředitel akciové společnosti BESTSPORT, majitele a provozovatele víceúčelové O2 areny. "Spolupráce zahrnuje rovněž vnitřní a reklamní plochy, pronájmy prostor jako jsou skyboxy, klubová sedadla, partyboxy či jednací salónky, různé korporátní akce nebo promo aktivity. Jsme přesvědčeni, že ze vzájemné spolupráce budou profitovat nejen oba partneři, ale především návštěvníci sportovních, kulturních a dalších událostí pořádaných v aréně."

Rebranding O2 areny v číslech :

Dosavadní úspěchy arény

Víceúčelová aréna byla slavnostně otevřena před čtyřmi lety, 27. března 2004. Na jejím programovém kalendáři se nejvíce podílejí lední hokej (35 %), další sportovní odvětví (20 %), koncerty (15 %), rodinné či adrenalinové show (15 %) a jiné akce jako ceremoniály nebo výstavy (15 %). Vstupenkový systém SazkaTicket zajišťující ticketingové služby pro O2 arenu již prodal přes 3 miliony vstupenek. Nejvíce diváků - 18 628 - navštívilo koncert Madonny. Při nejatraktivnějších utkáních mistrovství světa v ledním hokeji bylo v hledišti 17 360 diváků a mezi reprízovanými představeními drží návštěvnický rekord letošní lední revue Holiday on Ice, kterou vidělo přes 45 000 lidí.

V současné době jsou v prodeji například vstupenky na galavečer Anděl Allianz 2007 s Karlem Gottem, Lucií Bílou, Anetou Langerovou a dalšími osobnostmi, na monumentální operu Carmen, na Nestlé Fitness Wellness Marathon pro příznivce zdravého životního stylu, na taneční megaparty Sensation White, na koncerty Kylie Minogue, skupiny Kiss, Lennyho Kravitze, Céline Dion a Avril Lavigne nebo na závěrečná utkání mistrovství světa ve florbale. Desítky dalších akcí se připravují, nechybí mezi nimi jedinečné megakoncerty ani události, které se v O2 areně představí vůbec poprvé.

Arény v zámoří

Z osmačtyřiceti víceúčelových arén, v nichž se hrají zámořské profesionální soutěže v ledním hokeji nebo basketbale nese název titulárního sponzora čtyřicet, tj. přibližně 83 %. Mezi sponzory, uvedenými v názvech arén, převládají společnosti, působící v oblasti finančnictví (27,5 %), leteckého průmyslu (12,5 %) a telekomunikací (10 %). Ze čtrnácti arén, v nichž se hraje nejvyšší domácí soutěž, O2 extraliga v ledním hokeji, nese název titulárního sponzora devět, tj. téměř dvě třetiny.

Článek Telefónica O2 Czech Republic a.s. ze dne 1. dubna 2008 - úterý

Další články od Telefónica O2 Czech Republic a.s.

O2 testuje novou velkoobchodní nabídku ADSL služeb

Telefónica O2 Business Solutions

O2 představila svou vizi v oblasti bezpečnosti dětí na internetu

Telefónica O2 dodá nové call centrum pro ČSOB

Balíček výhod 02 pro živnostníky a drobné podnikatele

O2 Internet 16 M zlevňuje

O2 TV stále za 1 Kč měsíčně

O2 bude partnerem českého předsednictví EU

Mobilní tarify O2 NEON s 50 % slevou

Vánoční balíček 1188 GOLF

O2 rozšiřuje vánoční nabídku

Novinky v O2 E-shopu

O2 nabízí Microsoft Office 2007 za 390 Kč

Virtuální koulovačka na vánočním webu O2

O2 TV za 1 Kč měsíčně na 1 rok

O2 spouští portál pro mobilní telefony

O2 Počítačové řešení je IT produktem roku

O2 Grantový poradce pomáhá získat podporu z EU

Soutěž Telefónica O2 o 100 nových vozů BMW

O2 rozdává vánoční dárkové poukazy

Emporia Life

Ocenění od Ministerstva zdravotnictví pro O2

Volební místa propojí Telefónica O2

1188 GOLF

O2 Internet ADSL 8Mb za 500Kč měsíčně

Vánoce u O2 začínají SMS nadílkou

Telefónica O2 na stupni vítězů

Telefónica O2 a Huawei zahajují spolupráci na rozšíření pokrytí sítě 3G

S O2 TV jsou televizory LG až o třetinu levnější

O2 nabízí exkluzivně telefon agenta 007

Telefónica O2 získala prestižní ocenění za dlouhodobý přínos v boji proti šikaně na českých školách

Telefónica O2 zajistí komunikaci pro VZP

Telefónica O2 opět zve na Struny podzimu

O2 Internet Konfigurátor nainstaluje ADSL téměř sám

O2 Managed Desktop

Doporučte svým známým O2 TV a získejte HBO na rok za korunu

I nový školní rok bude [:kůl:]

MF Divadlo 20 % sleva na vstupenky od O2

O2 pokračuje ve snižování cen za roamingové služby

ADSL internet čtyřnásobně zrychluje

O2 zve na NHL

Telefónica O2 zahájila prodej iPhone 3G

Telefónica O2 významně rozšíří pokrytí 3G technologií

Sportovní přenosy z Pekingu 2008 kdykoliv a v nejvyšší možné kvalitě

O2 TV už má více než 100 000 zákazníků

iPhone 3G od O2 v prodeji již 22. srpna

K O2TV přes Mall.cz lze výhodně získat LCD

Telefónica O2 má již 600 000 zákazníků vysokorychlostního internetu

Více zábavy a nové technologie

Obliba nových tarifů od O2 roste, počet zákazníků překročil hranici 100 000