Nová služba O2 - Kontrola výdajů, dává přehled o tom, kolik je provoláno nad rámec měsíčního paušálu nebo jaký počet volných jednotek ještě zbývá. Aktivace služby a SMS dotazy jsou zdarma, za příchozí informační SMS zákazníci zaplatí 3 Kč.
Společnost Telefónica Czech Republic přináší od 15.6. 2011 rezidentním zákazníkům mobilních hlasových paušálních služeb a podnikatelům novinku v oblasti kontroly nad měsíčními útratami službu Kontrola výdajů.
"Většina zákazníků se zajímá o to, kolik měsíčně zaplatí za volání a posílání zpráv a aby tyto náklady nepřesáhly určitou částku. Připravili jsme pro ně proto službu, která jim umožní mít průběžně přehled nad tím, kolik na konci každého zúčtovacího období zaplatí," říká Jiří Dvorjančanský, marketingový ředitel společnosti Telefónica Czech Republic.
Info Limit
S doplňkovou službou Info Limit má zákazník možnost nastavit si finanční limit své útraty nad rámec měsíčního paušálu a jednorázových plateb. O dosažení 80 % a následně 100 % tohoto limitu je informován SMS. K aktivaci služby nebo změně nastavení finanční částky limitu stačí zaslat SMS ve tvaru INFOLIMIT X (X představuje výši měsíčního finančního limitu v Kč) na číslo 999111. Informační zprávy je možné nechat si přeposílat také na jiné telefonní číslo nebo na e-mailovou adresu. Požádat o to lze na zákaznické lince *11 nebo v jakékoliv O2 Prodejně. Aktivací doplňkové služby Info limit je navíc zákazník upozorňován bezplatnou SMS na každé nové zúčtovací období.
Info Jednotky
Když chce mít zákazník pod kontrolou čerpání volných jednotek jeho paušálního tarifu, je pro něj připravena doplňková služba Info Jednotky. O dosažení limitu 80 % a 100 % volných jednotek je informován prostřednictvím SMS zpráv. Službu si lze aktivovat zasláním SMS ve tvaru JEDNOTKY na číslo 999111. Informační zprávy je možné nechat si přeposílat také na jiné telefonní číslo nebo na e-mailovou adresu. Požádat o to lze na zákaznické lince *11 nebo v jakékoliv O2 Prodejně. Aktivací doplňkové služby Info Jednotky je navíc zákazník upozorňován bezplatnou SMS na každé nové účtovací období.
Útrata
Pokud si zákazník přeje mít kdykoliv přehled o orientační útratě nad rámec pravidelného měsíčního paušálu a jednorázových plateb za doplňkové služby (např. Internet v mobilu, Top SMS balíček apod.) , o počtu vybraných volných jednotek a počtu dnů zbývajících do konce zúčtovacího období, je pro něj vhodná doplňková služba Útrata. Stačí zaslat SMS dotaz ve tvaru UTRATA na číslo 999111. Požadovanou informaci pak zákazník obdrží formou SMS zprávy.
Článek Telefónica Czech Republic, a.s. ze dne pátek 17. června 2011
Chytré telefony XIAOMI a příslušenství v nabídce O2
O2 Czech Republic se rozděluje na dvě samostatné firmy
O2 považuje žalobu Vodafonu za neoprávněnou a nedůvodnou
4G LTE internet v Karlových Varech
Mobilní internet 4G LTE O2 rozšiřuje do dalších měst a regionů
LTE v mobilu je součástí všech stávajících datových tarifů O2
O2 se zapojuje do projektu Bezpečná VLAN
NFC platby GE Money Bank a O2 umožní nahrát až tři platební karty na SIM kartu
O2 zavádí vlastnoruční digitální podpis
Telefónica získala spektrum k budování sítě LTE na celém území ČR
Extra výhodné Vánoce pro zákazníky O2
Nejrychlejší mobilní síť LTE v Brně
Tablet Samsung Galaxy Tab 2.0 a Mobilní internet M jen za 297 Kč měsíčně
S tarifem NA!VÝBĚR volání do O2 za 1,90 Kč
eCall okamžitě přivolá pomoc po dopravní nehodě
Samoobsluha MojeO2.cz je používanější než volání na infolinku
Přímá pomoc O2 pro obyvatele zasažené povodní
Telefónica pomáhá postiženým povodní finanční sbírkou i pomocí zaměstnanců
MojeO2.cz internetová samoobsluha pro firemní zákazníky
Neomezené volání pro předplacené karty O2
Nové FREE O2 tarify pro rezidentní zákazníky
MojeO2.cz jako aplikace pro chytré telefony
HTC One se sluchátky Beats Audio
Vyšší FUP i rychlost po překročení limitu pro mobilní internet O2
S tarifem NA!DLOUHO voláte v síti O2 za 0 Kč po první minutě hovoru
Telefonie v LTE síti Telefónica
Telefónica spouští NFC platby pro širokou veřejnost
Zvýhodnění pro tarify O2 Chytrý Neon
Volání bez hranic i pro zákazníky s předplacenou O2 kartou
Wayra podpoří inovativní technologické projekty a pomůže s uplatněním na trhu
BLESKmobil: brandovaný operátor snadno a rychle
Chytré telefony jsou stále více dostupné
Vánoční předplacená O2 karta pro dlouhodobé hovory
Virtuální operátor BLESKmobil v GSM síti O2
Telefonní automaty nám slouží už 130 let
E-mail a Navigace a e-mail: nové datové tarify O2
O2 Guru úspěšně pomáhají zákazníkům
S O2 V zahraničí máte dokonalý přehled o cenách roamingu
Ocenění Cisco Partner of The Year 2012 pro Telefónica Czech Republic
Videokonzultant pro podporu prodeje na dálku
Nové O2 vyúčtování bude jednoduché a přehledné
S tarifem O2 Na!Dlouho voláte v síti O2 po druhé minutě zdarma