logo Telefónica O2 Czech Republic a.s.

O2 nabízí pomoc po povodních

Letošní léto s sebou přináší deštivé a chladné počasí, které způsobuje mnoha rodinám a domácnostem újmy na majetku.

V současné době se odstraňují škody napáchané touto živelnou pohromou po celé republice a pro většinu poškozených je právě v těchto chvílích důležitá možnost okamžité komunikace jak s rodinou, tak úřady a jinými firmami. Právě z tohoto důvodu se rozhodla společnost Telefónica O2 pomáhat a vycházet postiženým maximálně vstříc.

"Každá přírodní katastrofa, která zasáhne do životů lidí, s sebou přináší řadu trápení a změnu životních priorit. Letošní povodně postihly spoustu jednotlivců a rodin a způsobily mnoho škod," uvádí Jan Karas, ředitel pro marketing residentního segmentu společnosti Telefónica O2 a dodává : "Pro mnohé obyvatele z postižených oblastí jsou velmi problematické i tak banální věci, jako třeba sehnat nový telefon, vyměnit vytopenou SIM kartu nebo si zaplatit účty. Právě proto jsme se rozhodli, že poškozeným nabídneme individuální pomoc a pomůžeme tím, co umíme - tedy komunikačními technologiemi."

Telefónica O2 zareagovala již v prvních dnech povodní a vyhlásila zaměstnaneckou sbírku. 909 zaměstnanců společnosti přispělo částkou 460 tisíc Kč. O2 tuto částku zvýšilo na 1 milion korun a darovalo ji společnosti Člověk v tísni, která ji použije na obnovu silně poškozené základní či mateřské školy v Novojičínském kraji.

Pro povodní postižené obyvatele jsou nyní nově připraveny speciální programy, které jim nabídnou okamžité řešení nastalé situace. V prvé řadě je to možnost bezplatného vydání nové SIM karty a to i se stejným telefonním číslem, sleva ve výši 1000,- Kč na nákup nového mobilního či fixního telefonu, pořízení ADSL, ISDN modemu či Set-top-boxu pro O2 TV.

Zájemci mají také možnost pořídit si se slevou 500,- Kč nový mobilní telefon Nokia 1661 (po slevě za 495,- Kč) nebo Motorola W230 (po slevě 695,- Kč) tak, aby mohli co nejrychleji telefonovat. Kromě toho lze individuálně dohodnout odklad splatnosti faktur za fixní služby a mobilní služby s uzavřenou smlouvou až o čtvrt roku. Zmraženo bude i vymáhání stávajících pohledávek a dojde k případné reaktivaci čísla, pokud na něm již došlo k omezení služeb pro neplnění závazků.

Vzhledem k tomu, že se u osob postižených živelnou katastrofou dá předpokládat silnější potřeba komunikovat, nabídne jim O2 50% slevu na volání z mobilního telefonu v rámci ČR po dobu dvou následujících zúčtovacích období. Majitelé předplacených karet mohou získat 100,- Kč kredit navíc po dobu 6 měsíců.

O výše uvedenou pomoc může zákazník požádat na značkové prodejně operátora do jednoho měsíce od vzniklé škody nebo do konce září, pokud škodní událost vznikla před 17. srpnem. Posun splatnosti lze dojednat na bezplatné zákaznické lince 800 123 456, kde lze také získat další informace. Pro přiznání výhod je třeba předložit doklad totožnosti (nebo náhradní doklad) a některý z dokumentů průkazně svědčících o tom, že zákazník byl významnou měrou postižen následky živelné pohromy. Může se jednat například o doklad o poskytnutí dávky mimořádné okamžité pomoci v hmotné nouzi, protokol o pojistném plnění, potvrzení městského či obecního úřadu, nebo jakýkoli jiný dokument dokládající skutečnost, že žadatel byl výrazně zasažen živelnou pohromou.

Další články k tématům - O2 - pomoc - Jan Karas

Článek Telefónica O2 Czech Republic a.s. ze dne středa 19. srpna 2009

Další články od Telefónica O2 Czech Republic a.s.

Chytré telefony XIAOMI a příslušenství v nabídce O2

O2 Czech Republic se rozděluje na dvě samostatné firmy

O2 považuje žalobu Vodafonu za neoprávněnou a nedůvodnou

LTE Advanced v síti O2

4G LTE internet v Karlových Varech

Mobilní internet 4G LTE O2 rozšiřuje do dalších měst a regionů

LTE v mobilu je součástí všech stávajících datových tarifů O2

O2 se zapojuje do projektu Bezpečná VLAN

NFC platby GE Money Bank a O2 umožní nahrát až tři platební karty na SIM kartu

O2 zavádí vlastnoruční digitální podpis

Telefónica získala spektrum k budování sítě LTE na celém území ČR

Extra výhodné Vánoce pro zákazníky O2

Nejrychlejší mobilní síť LTE v Brně

Tablet Samsung Galaxy Tab 2.0 a Mobilní internet M jen za 297 Kč měsíčně

S tarifem NA!VÝBĚR volání do O2 za 1,90 Kč

eCall okamžitě přivolá pomoc po dopravní nehodě

Samoobsluha MojeO2.cz je používanější než volání na infolinku

Přímá pomoc O2 pro obyvatele zasažené povodní

Telefónica pomáhá postiženým povodní finanční sbírkou i pomocí zaměstnanců

MojeO2.cz internetová samoobsluha pro firemní zákazníky

Neomezené volání pro předplacené karty O2

LTE v Praze

Nové FREE O2 tarify pro rezidentní zákazníky

MojeO2.cz jako aplikace pro chytré telefony

Mobilní aplikace pro každého

HTC One se sluchátky Beats Audio

Vyšší FUP i rychlost po překročení limitu pro mobilní internet O2

S tarifem NA!DLOUHO voláte v síti O2 za 0 Kč po první minutě hovoru

Telefonie v LTE síti Telefónica

Telefónica spouští NFC platby pro širokou veřejnost

Zvýhodnění pro tarify O2 Chytrý Neon

Volání bez hranic i pro zákazníky s předplacenou O2 kartou

Wayra podpoří inovativní technologické projekty a pomůže s uplatněním na trhu

BLESKmobil: brandovaný operátor snadno a rychle

Chytré telefony jsou stále více dostupné

Vánoční předplacená O2 karta pro dlouhodobé hovory

Vánoční Chytrý NEON od O2

Virtuální operátor BLESKmobil v GSM síti O2

Telefonní automaty nám slouží už 130 let

E-mail a Navigace a e-mail: nové datové tarify O2

O2 Guru úspěšně pomáhají zákazníkům

S O2 V zahraničí máte dokonalý přehled o cenách roamingu

Ocenění Cisco Partner of The Year 2012 pro Telefónica Czech Republic

Videokonzultant pro podporu prodeje na dálku

iPhone 5 s výhodami O2

Nové O2 vyúčtování bude jednoduché a přehledné

Filmy Disney na O2TV.cz

S tarifem O2 Na!Dlouho voláte v síti O2 po druhé minutě zdarma

25kredit.cz: letní akce O2 pokračuje

o2extravyhody.cz: Extra výhody s O2 pro všechny