Mezi významné nové zakázky se zařadily například dodávky služeb pro společnosti Ahold, DHL Express, Greiner packaging Slušovice nebo advokátní kancelář Kinstellar.
"Z pravidelných setkání O2 Rady firemních klientů a poskytované zpětné vazby našich zákazníků víme, že v době hospodářské krize je pro ně velmi důležitá optimalizace telekomunikačních služeb. Naše nabídka služebpřizpůsobená potřebám jednotlivých firem, v jedinečné kombinaci služeb s přidanou hodnotou, v kvalitě a spolehlivosti sítě a profesionální péči našich pracovníků, splňují tyto požadavky v plné míře," říká František Schneider, Viceprezident pro korporátní a SME zákazníky, společnosti Telefónica O2.
Společnosti Telefónica O2 se dlouhodobě daří nejen získávat nové zákazníky, ale i rozšiřovat rozsah spolupráce s těmi stávajícími. Kromě dodávky hlasových a datových služeb neustále roste objem dodávaných ICT řešení, které Telefónica nabízí v rámci platforem Managed Services. Takovým případem je například zmiňovaná spolupráce s DHL, pro kterou společnost plně zajistí provoz call centra.
Velmi důležitý je pro společnost také segment malých a středních firem. I v této oblasti získává Telefónica stále silnější pozici. Průměrně získala v období leden až květen 2009 v segmentu malých a středních firem 778 nových klientů měsíčně. Zákazníci jsou z různých odvětví, mimo jiné například finanční či tiskárenský. Jednalo se například o firmy firmou ALKONA nebo EXPO DATA.
Telefónica O2 pravidelně připravuje pro stávající firemní zákazníky setkání O2 Rady firemních klientů, které má za účel získat zpětnou vazbu od zákazníků a následně zvyšovat zákaznickou spokojenost . Účast na těchto zasedáních dává zákazníkům příležitost hovořit přímo s managementem O2, vést dialog, ovlivňovat budoucí strategii společnosti a získávat inspiraci pro efektivní využití ICT technologií pro vlastní business.
Podle průběžného společného průzkumu telekomunikačních operátorů T-Audit z února 2009, prováděného největší výzkumnou agenturou v České republice TNS AISA, využívalo v únoru 2009 služeb O2 87 procent malých, středních a velkých společností, což je o 14% více než v předchozím roce. Podíl O2 na celkových tržbách u těchto segmentů společností dosáhl v únoru tohoto roku 59,2 procent.
Článek Telefónica O2 Czech Republic a.s. ze dne 12. srpna 2009 - středa
Služba O2 Managed WAN vyhlášena IT produktem roku
LG GD510, mobilní telefon se solárním panelem
Telefónica O2 má novou reklamní agenturu
Zaměstnanci O2 podpořili nákupem vánočních dárků chráněné dílny
Změny ve vedení společnosti Telefónica Europe
1188 přináší telefonní budky v mapách
Mobilní zábava se slevou až 40 %
O2 naděluje na rok internet na doma i na cesty za stejnou cenu
Emporia TALKpremium, nový telefon pro seniory od Telefónica O2
1188 partnerem Evropské databanky
O2 Internet za 500 Kč a navíc bez závazku
Vánoční nabídka O2 pro mobilní zákazníky
Komplexní nabídka O2 mobilní reklamy na novém webu
Mobilní operátoři vytvořili společný etický kodex pro prodej po telefonu
Nechte svůj starý mobil pomáhat
Telefónica posiluje aktivity v oblasti společenské odpovědnosti
O2 přináší vzájemné volání ve skupině až sedmi přátel zdarma
Telefónica O2 představuje svou koncepci eHealth
O2 poskytne technické zabezpečení návštěvě papeže Benedikta XVI.
O2 NEON L+ a O2 NEON XL, dva nové tarify v řadě O2 NEON
O2 Internet na celý rok za 500 Kč měsíčně
Mobilní síť nové generace přichází do Liberce, Karlových Varů a Zlína
Telefónica O2 podeváté partnerem Strun podzimu
Setkejte se osobně s Richardem Müllerem
O2 přináší přímé přenosy ELH přes internet i v mobilním telefonu
Internet v mobilu pro předplacenkáře za 20 Kč týdně
O2 nabízí dva internety za cenu jednoho
O2 Záloha uchová kontakty z mobilu v bezpečí
O2 ZERO má u zákazníků mimořádný úspěch
O2 posiluje svou pozici v segmentu firemních zákazníků
Zpravodajství iDNES KOMBI celý srpen zdarma
Spojení se světem zajistí Madonně O2
O2 přináší limitovanou edici Kabát mobilních telefonů
Mobilní síť nové generace se rozrostla do Hradce Králové a Pardubic
Finanční výsledky Telefónica O2 Czech Republic za první pololetí 2009
Telefónica O2 to rozbalí v Kácově
O2 zjednodušuje účtování mobilních dat
Telefónica O2 a její zaměstnanci darují 1 milion korun obětem povodní
Nadace O2 zdvojnásobí výtěžek z dárcovských SMS zaslaných Lince bezpečí
O2 Zero, mobilní tarif bez paušálu, bez úvazku
Mobilní síť nové generace se rozrůstá do dalších krajských měst