logo Telefónica O2 Czech Republic a.s.

O2 posiluje svou pozici v segmentu firemních zákazníků

Telefónica O2 Czech Republic si v prvním pololetí roku 2009 upevnila své postavení v segmentu firemních zákazníků. Řady svých klientů rozšířila o mnoho renomovaných firem a zároveň prodloužila smlouvy s tisíci dalších společností, kterým již služby poskytuje.

Mezi významné nové zakázky se zařadily například dodávky služeb pro společnosti Ahold, DHL Express, Greiner packaging Slušovice nebo advokátní kancelář Kinstellar.

"Z pravidelných setkání O2 Rady firemních klientů a poskytované zpětné vazby našich zákazníků víme, že v době hospodářské krize je pro ně velmi důležitá optimalizace telekomunikačních služeb. Naše nabídka služebpřizpůsobená potřebám jednotlivých firem, v jedinečné kombinaci služeb s přidanou hodnotou, v kvalitě a spolehlivosti sítě a profesionální péči našich pracovníků, splňují tyto požadavky v plné míře," říká František Schneider, Viceprezident pro korporátní a SME zákazníky, společnosti Telefónica O2.

Společnosti Telefónica O2 se dlouhodobě daří nejen získávat nové zákazníky, ale i rozšiřovat rozsah spolupráce s těmi stávajícími. Kromě dodávky hlasových a datových služeb neustále roste objem dodávaných ICT řešení, které Telefónica nabízí v rámci platforem Managed Services. Takovým případem je například zmiňovaná spolupráce s DHL, pro kterou společnost plně zajistí provoz call centra.

Velmi důležitý je pro společnost také segment malých a středních firem. I v této oblasti získává Telefónica stále silnější pozici. Průměrně získala v období leden až květen 2009 v segmentu malých a středních firem 778 nových klientů měsíčně. Zákazníci jsou z různých odvětví, mimo jiné například finanční či tiskárenský. Jednalo se například o firmy firmou ALKONA nebo EXPO DATA.

Telefónica O2 pravidelně připravuje pro stávající firemní zákazníky setkání O2 Rady firemních klientů, které má za účel získat zpětnou vazbu od zákazníků a následně zvyšovat zákaznickou spokojenost . Účast na těchto zasedáních dává zákazníkům příležitost hovořit přímo s managementem O2, vést dialog, ovlivňovat budoucí strategii společnosti a získávat inspiraci pro efektivní využití ICT technologií pro vlastní business.

Podle průběžného společného průzkumu telekomunikačních operátorů T-Audit z února 2009, prováděného největší výzkumnou agenturou v České republice TNS AISA, využívalo v únoru 2009 služeb O2 87 procent malých, středních a velkých společností, což je o 14% více než v předchozím roce. Podíl O2 na celkových tržbách u těchto segmentů společností dosáhl v únoru tohoto roku 59,2 procent.

Článek Telefónica O2 Czech Republic a.s. ze dne 12. srpna 2009 - středa

Další články Telefónica O2 Czech Republic a.s.

Vánoční provoz v sítích O2

Služba O2 Managed WAN vyhlášena IT produktem roku

LG GD510, mobilní telefon se solárním panelem

Telefónica O2 má novou reklamní agenturu

Zaměstnanci O2 podpořili nákupem vánočních dárků chráněné dílny

Změny ve vedení společnosti Telefónica Europe

1188 přináší telefonní budky v mapách

Mobilní zábava se slevou až 40 %

O2 naděluje na rok internet na doma i na cesty za stejnou cenu

Vánoce s O2 TV

Emporia TALKpremium, nový telefon pro seniory od Telefónica O2

1188 partnerem Evropské databanky

O2 Internet za 500 Kč a navíc bez závazku

Vánoční nabídka O2 pro mobilní zákazníky

Komplexní nabídka O2 mobilní reklamy na novém webu

Mobilní operátoři vytvořili společný etický kodex pro prodej po telefonu

Nechte svůj starý mobil pomáhat

Telefónica posiluje aktivity v oblasti společenské odpovědnosti

Enterprise Security od O2

Telefónica O2 získala dvě významná ocenění v soutěži pro systémové integrátory a ICT společnosti Top Program

O2 přináší vzájemné volání ve skupině až sedmi přátel zdarma

Telefónica O2 představuje svou koncepci eHealth

O2 odměňuje za každé dobití

O2 poskytne technické zabezpečení návštěvě papeže Benedikta XVI.

O2 NEON L+ a O2 NEON XL, dva nové tarify v řadě O2 NEON

O2 Internet na celý rok za 500 Kč měsíčně

Mobilní síť nové generace přichází do Liberce, Karlových Varů a Zlína

Telefónica O2 podeváté partnerem Strun podzimu

Setkejte se osobně s Richardem Müllerem

O2 přináší přímé přenosy ELH přes internet i v mobilním telefonu

O2 novinky na září 2009

Internet v mobilu pro předplacenkáře za 20 Kč týdně

O2 nabízí dva internety za cenu jednoho

O2 nabízí pomoc po povodních

O2 Záloha uchová kontakty z mobilu v bezpečí

O2 ZERO má u zákazníků mimořádný úspěch

O2 posiluje svou pozici v segmentu firemních zákazníků

Zpravodajství iDNES KOMBI celý srpen zdarma

Spojení se světem zajistí Madonně O2

O2 přináší limitovanou edici Kabát mobilních telefonů

Mobilní síť nové generace se rozrostla do Hradce Králové a Pardubic

Finanční výsledky Telefónica O2 Czech Republic za první pololetí 2009

Kvídovo volání se mění

Telefónica O2 to rozbalí v Kácově

O2 zjednodušuje účtování mobilních dat

Telefónica O2 a její zaměstnanci darují 1 milion korun obětem povodní

Nadace O2 zdvojnásobí výtěžek z dárcovských SMS zaslaných Lince bezpečí

O2 TV přináší filmové léto

O2 Zero, mobilní tarif bez paušálu, bez úvazku

Mobilní síť nové generace se rozrůstá do dalších krajských měst