logo Telefónica O2 Czech Republic a.s.

Telefónica posiluje aktivity v oblasti společenské odpovědnosti

Skupina Telefónica zveřejnila Zprávu o společenské odpovědnosti za rok 2008, která byla ověřena auditory a splnila všechny předepsané požadavky dle GRI. Pozitivní hodnocení si získal dlouhodobý mezinárodní program Pronino, který má za cíl snižovat počet dětí využívaných jako pracovní síla a pomohl v loňském roce celkem 107 602 dětem.

Největším úspěchem společnosti v rámci CSR byla investice do technologických novinek v objemu zhruba 4,6 milionů euro, což je o 5 % více než v roce 2007. Společnost se rovněž zapojila do boje proti globálnímu oteplování omezením spotřeby elektrické energie o 5 % a zavázáním se k dosažení až 30 % úspory do roku 2015.

Telefónica se snaží být v oblastech ochrany životního prostředí a společenské odpovědnosti dlouhodobě aktivní. Mezi úkoly a výzvy, které si Telefónica vytyčila pro rok 2009, patří například zavedení systému globálního řízení životního prostředí ve více než polovině útvarů společnosti, zvýšení indexu spokojenosti zákazníka nebo zajištění školení 80 % zaměstnanců v Etických zásadách podnikání. Díky tomuto přístupu se skupina stala předním světovým subjektem v oblasti udržitelného rozvoje podle prestižního mezinárodního indexu Dow Jones Sustainability. Celkové skóre skupiny se v letošním roce zlepšilo z 81,4 bodů na 86 bodů, což je o 28 % nad průměrem sektoru a o 5,6 bodů více než v roce 2008. Telefónica podle tohoto hodnocení vystupuje nadprůměrně ve všech třech oblastech CSR: v ekonomické 93 bodů (31 % nad průměrem), environmentální 73 bodů (19 % nad průměrem) i sociální 86 bodů (29 % nad průměrem).

"Dow Jones Sustainability je index, jehož součástí se mohou stát jen nejvyspělejší světové společnosti z hlediska dodržování zásad trvale udržitelného rozvoje. Zařazení do tohoto indexu a obsazení vedoucí pozice je důkazem správného přístupu k realizaci strategie trvale udržitelného rozvoje naší společnosti," popisuje Luis Abril, generální sekretář pro technické záležitosti ředitele společnosti Telefónica, a dodává : "Součástí tohoto indexu jsme již šest let. S jeho pomocí jsme schopni identifikovat oblasti, ve kterých můžeme dosáhnout dalšího zlepšení. Strategie má tři hlavní pilíře - udržitelnost, inovaci a změnu. Naším cílem je v souladu s těmito pilíři dosáhnout všech kroků stanovených ve strategii."

Stejně jako globální skupina, i česká pobočka O2 vydala interaktivní brožuru, ve které shrnuje klíčové CSR projekty a akce realizované v loňském roce. Veliký úspěch zaznamenal v loňském roce projekt Daruj krev s O2, kterým společnost usiluje o zlepšení situace bezpříspěvkového dárcovství v ČR. Celkem se do tohoto projektu zapojilo přes 500 zaměstnanců. Významná je i podpora Fair Trade produktů a výrobků chráněných dílen. V roce 2008 odebrala společnost tyto výrobky v hodnotě necelých tří miliónů Kč.

Článek Telefónica O2 Czech Republic a.s. ze dne 15. října 2009 - čtvrtek

Další články Telefónica O2 Czech Republic a.s.

Vánoční provoz v sítích O2

Služba O2 Managed WAN vyhlášena IT produktem roku

LG GD510, mobilní telefon se solárním panelem

Telefónica O2 má novou reklamní agenturu

Zaměstnanci O2 podpořili nákupem vánočních dárků chráněné dílny

Změny ve vedení společnosti Telefónica Europe

1188 přináší telefonní budky v mapách

Mobilní zábava se slevou až 40 %

O2 naděluje na rok internet na doma i na cesty za stejnou cenu

Vánoce s O2 TV

Emporia TALKpremium, nový telefon pro seniory od Telefónica O2

1188 partnerem Evropské databanky

O2 Internet za 500 Kč a navíc bez závazku

Vánoční nabídka O2 pro mobilní zákazníky

Komplexní nabídka O2 mobilní reklamy na novém webu

Mobilní operátoři vytvořili společný etický kodex pro prodej po telefonu

Nechte svůj starý mobil pomáhat

Telefónica posiluje aktivity v oblasti společenské odpovědnosti

Enterprise Security od O2

Telefónica O2 získala dvě významná ocenění v soutěži pro systémové integrátory a ICT společnosti Top Program

O2 přináší vzájemné volání ve skupině až sedmi přátel zdarma

Telefónica O2 představuje svou koncepci eHealth

O2 odměňuje za každé dobití

O2 poskytne technické zabezpečení návštěvě papeže Benedikta XVI.

O2 NEON L+ a O2 NEON XL, dva nové tarify v řadě O2 NEON

O2 Internet na celý rok za 500 Kč měsíčně

Mobilní síť nové generace přichází do Liberce, Karlových Varů a Zlína

Telefónica O2 podeváté partnerem Strun podzimu

Setkejte se osobně s Richardem Müllerem

O2 přináší přímé přenosy ELH přes internet i v mobilním telefonu

O2 novinky na září 2009

Internet v mobilu pro předplacenkáře za 20 Kč týdně

O2 nabízí dva internety za cenu jednoho

O2 nabízí pomoc po povodních

O2 Záloha uchová kontakty z mobilu v bezpečí

O2 ZERO má u zákazníků mimořádný úspěch

O2 posiluje svou pozici v segmentu firemních zákazníků

Zpravodajství iDNES KOMBI celý srpen zdarma

Spojení se světem zajistí Madonně O2

O2 přináší limitovanou edici Kabát mobilních telefonů

Mobilní síť nové generace se rozrostla do Hradce Králové a Pardubic

Finanční výsledky Telefónica O2 Czech Republic za první pololetí 2009

Kvídovo volání se mění

Telefónica O2 to rozbalí v Kácově

O2 zjednodušuje účtování mobilních dat

Telefónica O2 a její zaměstnanci darují 1 milion korun obětem povodní

Nadace O2 zdvojnásobí výtěžek z dárcovských SMS zaslaných Lince bezpečí

O2 TV přináší filmové léto

O2 Zero, mobilní tarif bez paušálu, bez úvazku

Mobilní síť nové generace se rozrůstá do dalších krajských měst

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů