logo Telefónica O2 Czech Republic a.s.

Telefónica posiluje aktivity v oblasti společenské odpovědnosti

Skupina Telefónica zveřejnila Zprávu o společenské odpovědnosti za rok 2008, která byla ověřena auditory a splnila všechny předepsané požadavky dle GRI. Pozitivní hodnocení si získal dlouhodobý mezinárodní program Pronino, který má za cíl snižovat počet dětí využívaných jako pracovní síla a pomohl v loňském roce celkem 107 602 dětem.

Největším úspěchem společnosti v rámci CSR byla investice do technologických novinek v objemu zhruba 4,6 milionů euro, což je o 5 % více než v roce 2007. Společnost se rovněž zapojila do boje proti globálnímu oteplování omezením spotřeby elektrické energie o 5 % a zavázáním se k dosažení až 30 % úspory do roku 2015.

Telefónica se snaží být v oblastech ochrany životního prostředí a společenské odpovědnosti dlouhodobě aktivní. Mezi úkoly a výzvy, které si Telefónica vytyčila pro rok 2009, patří například zavedení systému globálního řízení životního prostředí ve více než polovině útvarů společnosti, zvýšení indexu spokojenosti zákazníka nebo zajištění školení 80 % zaměstnanců v Etických zásadách podnikání. Díky tomuto přístupu se skupina stala předním světovým subjektem v oblasti udržitelného rozvoje podle prestižního mezinárodního indexu Dow Jones Sustainability. Celkové skóre skupiny se v letošním roce zlepšilo z 81,4 bodů na 86 bodů, což je o 28 % nad průměrem sektoru a o 5,6 bodů více než v roce 2008. Telefónica podle tohoto hodnocení vystupuje nadprůměrně ve všech třech oblastech CSR: v ekonomické 93 bodů (31 % nad průměrem), environmentální 73 bodů (19 % nad průměrem) i sociální 86 bodů (29 % nad průměrem).

"Dow Jones Sustainability je index, jehož součástí se mohou stát jen nejvyspělejší světové společnosti z hlediska dodržování zásad trvale udržitelného rozvoje. Zařazení do tohoto indexu a obsazení vedoucí pozice je důkazem správného přístupu k realizaci strategie trvale udržitelného rozvoje naší společnosti," popisuje Luis Abril, generální sekretář pro technické záležitosti ředitele společnosti Telefónica, a dodává : "Součástí tohoto indexu jsme již šest let. S jeho pomocí jsme schopni identifikovat oblasti, ve kterých můžeme dosáhnout dalšího zlepšení. Strategie má tři hlavní pilíře - udržitelnost, inovaci a změnu. Naším cílem je v souladu s těmito pilíři dosáhnout všech kroků stanovených ve strategii."

Stejně jako globální skupina, i česká pobočka O2 vydala interaktivní brožuru, ve které shrnuje klíčové CSR projekty a akce realizované v loňském roce. Veliký úspěch zaznamenal v loňském roce projekt Daruj krev s O2, kterým společnost usiluje o zlepšení situace bezpříspěvkového dárcovství v ČR. Celkem se do tohoto projektu zapojilo přes 500 zaměstnanců. Významná je i podpora Fair Trade produktů a výrobků chráněných dílen. V roce 2008 odebrala společnost tyto výrobky v hodnotě necelých tří miliónů Kč.

Další články k tématům - O2 - odpovědnosti - společenské - Telefónica - Luis Abril

Článek Telefónica O2 Czech Republic a.s. ze dne čtvrtek 15. října 2009

Další články od Telefónica O2 Czech Republic a.s.

Chytré telefony XIAOMI a příslušenství v nabídce O2

O2 Czech Republic se rozděluje na dvě samostatné firmy

O2 považuje žalobu Vodafonu za neoprávněnou a nedůvodnou

LTE Advanced v síti O2

4G LTE internet v Karlových Varech

Mobilní internet 4G LTE O2 rozšiřuje do dalších měst a regionů

LTE v mobilu je součástí všech stávajících datových tarifů O2

O2 se zapojuje do projektu Bezpečná VLAN

NFC platby GE Money Bank a O2 umožní nahrát až tři platební karty na SIM kartu

O2 zavádí vlastnoruční digitální podpis

Telefónica získala spektrum k budování sítě LTE na celém území ČR

Extra výhodné Vánoce pro zákazníky O2

Nejrychlejší mobilní síť LTE v Brně

Tablet Samsung Galaxy Tab 2.0 a Mobilní internet M jen za 297 Kč měsíčně

S tarifem NA!VÝBĚR volání do O2 za 1,90 Kč

eCall okamžitě přivolá pomoc po dopravní nehodě

Samoobsluha MojeO2.cz je používanější než volání na infolinku

Přímá pomoc O2 pro obyvatele zasažené povodní

Telefónica pomáhá postiženým povodní finanční sbírkou i pomocí zaměstnanců

MojeO2.cz internetová samoobsluha pro firemní zákazníky

Neomezené volání pro předplacené karty O2

LTE v Praze

Nové FREE O2 tarify pro rezidentní zákazníky

MojeO2.cz jako aplikace pro chytré telefony

Mobilní aplikace pro každého

HTC One se sluchátky Beats Audio

Vyšší FUP i rychlost po překročení limitu pro mobilní internet O2

S tarifem NA!DLOUHO voláte v síti O2 za 0 Kč po první minutě hovoru

Telefonie v LTE síti Telefónica

Telefónica spouští NFC platby pro širokou veřejnost

Zvýhodnění pro tarify O2 Chytrý Neon

Volání bez hranic i pro zákazníky s předplacenou O2 kartou

Wayra podpoří inovativní technologické projekty a pomůže s uplatněním na trhu

BLESKmobil: brandovaný operátor snadno a rychle

Chytré telefony jsou stále více dostupné

Vánoční předplacená O2 karta pro dlouhodobé hovory

Vánoční Chytrý NEON od O2

Virtuální operátor BLESKmobil v GSM síti O2

Telefonní automaty nám slouží už 130 let

E-mail a Navigace a e-mail: nové datové tarify O2

O2 Guru úspěšně pomáhají zákazníkům

S O2 V zahraničí máte dokonalý přehled o cenách roamingu

Ocenění Cisco Partner of The Year 2012 pro Telefónica Czech Republic

Videokonzultant pro podporu prodeje na dálku

iPhone 5 s výhodami O2

Nové O2 vyúčtování bude jednoduché a přehledné

Filmy Disney na O2TV.cz

S tarifem O2 Na!Dlouho voláte v síti O2 po druhé minutě zdarma

25kredit.cz: letní akce O2 pokračuje

o2extravyhody.cz: Extra výhody s O2 pro všechny