logo Tesco Mobile ČR s.r.o.

Dvojnásobný kredit s Clubcard Tesco Mobile i v roce 2015

Na 2x výhodnější volání, posílání SMS i surfování na internetu dosáhnou všichni noví zákazníci, kteří si pořídí předplacenou kartu do konce roku 2014 - platí při spárování SIM karty s Clubcard. Nabídka dvojnásobného kreditu platí i pro všechny stávající zákazníky po celý rok 2015.

Až do konce kalendářního roku 2014 budou zákazníci moci využít akce druhého největšího virtuálního operátora Tesco Mobile a koupit si SIM s limitovanou nabídkou, která držitelům karty Tesco Clubcard umožňuje volání a SMS v rámci sítě Tesco Mobile zcela zdarma a díky dvojnásobnému kreditu pak volají do ostatních sítí jen za 1,25 Kč/min a 0,75 Kč/SMS, totiž bude od ledna 2015 platná už jen pro stávající držitele jeho předplacených karet.

Díky bezkonkurenční nabídce volání a posílání SMS se stal Tesco Mobile nejprogresivnějším virtuálem, když se mu v rekordním čase podařilo zdvojnásobit počet aktivních zákazníků a stát se tak dvojkou na českém trhu. Původní limitovanou akční nabídku se nyní rozhodl zachovat i nadále, a to pro ty, kteří si pořídí předplacenou kartu Tesco Mobile do konce letošního roku.

"Extra výhodnou nabídku, kterou jsme zpočátku zamýšleli jako časově omezenou, jsme se rozhodli pro naše zákazníky zachovat jakožto odměnu za důvěru, kterou nám projevují. Proto i příští rok budou moct volat a SMSkovat za jedny z nejnižších cen na trhu. Zároveň bychom ale dali rádi šanci i ostatním, kteří zvažují změnu či hledají možnost výhodného volání a významnou úsporu v rodinných rozpočtech," uvádí Lada Franková, marketingová manažerka Tesco Mobile k tomu, co vedlo k vytvoření pomyslného věrnostního klubu.

Novinky Tesco Mobile pro rok 2015

"Ještě více se zaměříme na hodnotu, kterou svým zákazníkům nabízíme. Chceme zůstat jedním z nejvýhodnějších virtuálů na trhu, ale současně začneme oslovovat i zákazníky s vyšší útratou, kteří ocení například originální datové portfolio,“ naznačuje Lada Franková.

"Těm, kteří nás podpořili při rozjezdu a pomohli úspěchu celého projektu, necháváme v platnosti jako poděkování současné podmínky. A pro ty, kteří si naši SIM kartu koupí nově, plánujeme výraznou investici do unikátního loajalitního programu. Myslím, že už teď se naši zákazníci mají na co těšit," doplňuje Michal Matějičný, finanční manažer Tesco Mobile.

Tesco Mobile má v současnosti více jak 200 tisíc zákazníků a díky inovativním řešením a zkvalitňování služeb se mu daří oslovovat i jinak poměrně konzervativní uživatele mobilních služeb v Česku.

Další články k tématům - Clubcard - internet - kredit - operátor - SIM - SMS - zdarma - Lada Franková - Michal Matějičný

Článek Tesco Mobile ČR s.r.o. ze dne středa 12. listopadu 2014

Další články od Tesco Mobile ČR s.r.o.