logo TRASK SOLUTIONS a.s.

TRASK inovuje produktové portfolio a představuje novou vizuální identitu

Inovace v TRASKu pomáhají klientům zkracovat cestu od nápadu k cílovým business hodnotám. Děje se tak nejen v tradičních, ale i v nových oblastech - strojové učení, umělá inteligence, rozšířená realita.

"Jsme dnes firmou, která provádí klienty složitým procesem digitální transformace. Máme za sebou několik průlomových momentů, a to ve dnes velmi atraktivních oblastech spojených například s pokročilou analýzou dat. Nové přístupy a technologie v oblasti umělé inteligence a strojového učení začínají přinášet prokazatelnou hodnotu jak našim klientům, tak jejich zákazníkům. A to jak ve finančních službách, tak i ve výrobním sektoru," říká Filip Tománek, CEO společnosti TRASK SOLUTIONS.

Velké úspěchy zaznamenala společnost v projektech zaměřených na fintech (CRS nebo opravdu bezpapírové finanční produkty), integrace (API management) nebo automotive (Industry 4.0).

TRASK se proto letos rozhodl provést dvě významné změny - provedl restrukturalizaci produktového portfolia a připravil svou novou vizuální identitu. Restrukturalizaci portfolia reflektuje také nově vzniklý web.

Hlavní sekce nového webu:

Nová vizuální identita

Novou vizuální identitu připravilo grafické studio Najbrt. Staré logo bylo nahrazeno a nové již bylo vytvářeno s ohledem na použití v digitálním světě. Je dynamičtější, modernější a je ho možné používat ho v atraktivnější barevné škále než původní.

Článek TRASK SOLUTIONS a.s. ze dne pondělí 2. října 2017

Další články od TRASK SOLUTIONS a.s.