logo U:fon

Web Air Telecomu prošel redesignem

Hlavní předností webu Air Telecomu je komfortní přístup návštěvníků k důležitým informacím. Parametry tarifů jsou prezentovány přehledně bez nutnosti studování doplňujících materiálů a speciálních podmínek.

Kromě kompletní grafické proměny nyní stránky lépe zohledňují rozdělení produktového portfolia v sítích AIR a U:fon. Pozornost byla věnována také srozumitelné prezentaci jednotlivých tarifů.

Přehlednost produktové nabídky

Nová prezentace má za úkol návštěvníkům přehledně prezentovat rozdělení služeb a tarifů operátora mezi sítěmi AIR a U:fon. V síti U:fon jsou provozovány hlasové a datové služby standardu CDMA, síť AIR pak poskytuje své zázemí mobilním službám provozovaných na technologii GSM. Toto rozdělení je v produktové části nového webu velmi patrné a zákazník vždy ví, který typ služeb prochází.

"Poté, co Air Telecom koupil značku U:fon, vznikla otázka, zda tento známý brand užívat i nadále. Podle našich průzkumů má tato ryze česká značka stále vysokou hodnotu a u veřejnosti je oblíbená. Rozhodli jsme se proto již existující služby nadále provozovat pod značkou U:fon a nové služby v síti standardu GSM zastřešit značkou Air,“" říká k rozdělení portfolia Lenka Janatová, marketingová manažerka Air Telecom, a.s.

Nová grafika ve znamení zelené, modré a bílé

Pomyslné propojení obou značek (Air Telecom a U:fon) symbolizuje také barevné ztvárnění nového webu. Zelenou a šedou barvu typickou pro brand U:fon doplnila modrá, kterou má v logu Air Telecom. Čistý a „vzdušný“ design podtrhuje použití bílé barvy pozadí stránek a vhodných ilustračních obrázků.

Uživatelský komfort a přehlednost tarifů

Web mobilního operátora Air Telecom nabízí také výrazně lepší uživatelský komfort. Zákazníci mají snazší přístup k nastavení svých služeb a vyúčtování díky sekci „Samoobsluha“ přímo z titulní stránky. Stejně přímočarý je přístup k zákaznické i technické podpoře a k zodpovězení nejčastějších otázek.

Zvláštní pozornost byla věnována také prezentaci tarifů a jejich parametrů. "S našimi zákazníky jednáme férově. Co a za jakých podmínek za své peníze dostanou, se dozvědí přímo z prezentace tarifů na webových stránkách a z oficiálního ceníku ke stažení. Vyhýbáme se hvězdičkám a poznámkám pod čarou," doplňuje Lenka Janatová.

Nová podoba webových stránek je výsledkem spolupráce marketingového oddělení a grafických a webových designérů společnosti Air Telecom.

Článek U:fon ze dne 23. července 2013 - úterý

Další články U:fon