logo U:fon

U:fon získal 100 000 zákazníka

Stotisícího zákazníka získala ve čtvrtek ráno společnost MobilKom provozující mobilní síť U:fon, čímž překročila další velký milník ve své historii. Tohoto výsledku dosáhl U:fon za rok a půl po vstupu na český trh a pouhých šest měsíců po spuštění mobilních hlasových služeb.

Každým dnem nyní přibývají stovky dalších zákazníků užívajících jak hlasových, tak datových služeb. S pokrytím populace přes 84 % se tak z U:fona stal etablovaný hráč na českém telekomunikačním trhu.

"Hlavním důvodem, proč jsem se rozhodl pro U:fonovy služby, byla bezkonkurenční cenová nabídka," řekl překvapený stotisící zákazník U:fona Filip Vaněk ze společnosti Pragoperun a dodal : "V zaměstnání se zabývám značením pracovních oděvů a jsem pracovně často i několik hodin na telefonu s našimi IT specialisty. Díky U:fonovi si teď budeme volat mezi sebou zdarma." Pro jubilejního zákazníka si personál značkové prodejny U:fon Centrum Černý Most připravil jako dárek další mobilní telefon do rodiny.

"Pro všechny z nás v U:fonovi byl rok 2008 velice vzrušující. Pokračujeme v rapidním růstu, rozšiřujeme portfolio služeb, budujeme síť, přinášíme zákazníkům stále lepší hodnotu a zároveň neustále zlepšujeme kvalitu poskytovaných služeb," říká Lukáš Antoš, marketingový ředitel U:fona, a dodává : "Stotisící zákazník je velikým přelomem pro všechny z nás a z U:fona se tím stal významný hráč na trhu. Pro nás je to ale pouze začátek; denně aktivujeme stovky nových účtů pro zákazníky, kteří oceňují hodnotu námi poskytovaných služeb. Je samozřejmě na místě, abychom všem zákazníkům, kteří s námi s důvěrou šli v našich prvních krocích, poděkovali za důvěru."

Počet zákazníků U:fona a podíl jednotlivých služeb :

"Ačkoliv náš segment pevných linek a mobilního internetu neustále roste, prodeje mobilních hlasových služeb od čtvrtého kvartálu minulého roku rapidně akcelerují. Díky balíčkovým slevám či speciální edici 2v1 tarifu Za 300 je výhoda volání a SMS v síti zdarma jasným a srozumitelným řešením pro zákazníky. Okamžitě pochopili, kolik mohou s voláním a SMS v síti zdarma ušetřit. Společně s výhodnou cenou za volání do ostatních sítí za 3,90 Kč vč. DPH se tarif Za 300 stal nejprodávanějším mobilním tarifem U:fona," vysvětluje dynamiku růstu zákaznické báze posledních měsíců Lukáš Antoš.

Další články k tématům - hlasových - mobilní - služby - zdarma - Filip Vaněk - Lukáš Antoš

Článek U:fon ze dne 30. ledna 2009 - pátek

Další články od U:fon