logo UPC Česká republika a.s.

B2B UPC WEB: zaměřeno na firemní zákazníky

UPC Česká republika spuštěním webu pro firemní klientelu oslovuje všechny typy firem: živnostníky, střední a malé podniky, korporace a velkoobchod. UPC tak využívá své zkušeností z jiných evropských zemí.

UPC se od roku 2009 intenzivně věnuje budování a rozšiřování B2B (business to business) služeb, které zabezpečuje specializovaná firemní divize. K dispozici má rozsáhlou technickou platformu, jež se opírá o vlastní páteřní síť z optických vláken.

Síť jen v České republice měří téměř 8000 km a pokrývá přibližně devadesát procent jejího území. Má více než 900 aktivních uzlů POP a připojení do všech významných národních i mezinárodních telekomunikačních sítí. Její součástí je i datové centrum. Síť je osazena technologiemi WDM, CWDM, GE a SDH a nepřetržitě sledována vlastním dohledovým centrem.

Vedle komplexní nabídky služeb, vizualizace páteřní sítě, informacích o certifikátech a referencích, obsahuje BWB WEB i kontaktní formulář pro zájemce o služby z řad firem i veřejné správy nebo kontakt na specializované telefonní linky pro tuto klientelu.

"Vzhledem k tomu, že klademe velký důraz na poskytování profesionálních telekomunikačních služeb, věříme, že nové webové stránky přispějí k lepší orientaci námi nabízených služeb i s ohledem na celoevropskou působnost divize UPC Business jako takové", říká B2B Director UPC Lukáš Abazid.

Článek UPC Česká republika a.s. ze dne 24. února 2012 - pátek

Další články od UPC Česká republika a.s.

B2B UPC WEB: zaměřeno na firemní zákazníky

M-Files - Document Management System