logo UPC Česká republika a.s.

Digitální kabelová televize UPC poráží analogovou

Digitální televize UPC zvítězila co do počtu zákazníků nad svojí analogovou sestrou. Stalo se tak 5. prosince 2008.

Počet zákazníků digitální televize vzrostl už na 51,5 % z téměř 560 000 českých domácností, které jsou zákazníky kabelové televize UPC.

"Za tento úspěch vděčíme důslednému uvádění naší vize - otevřít digitální svět našim zákazníkům co nejjednodušším způsobem - do každodenní praxe, dále vysokému a stále rostoucímu počtu nabízených digitálních televizních programů všech žánrů a jejich atraktivitě, a v neposlední řadě i nabídce dalších služeb, jako jsou digitální videorekordér umožňující nahrávat několik pořadů současně a vysílaní ve vysokém rozlišení, tedy v kvalitě High Definition. Digitální televize UPC je skutečně tou nejsnazší cestou, jak se vyrovnat se složitostmi a nástrahami nastupujícího digitálního světa", podotýká v této souvislosti Václav Bartoň, generální ředitel UPC.

V minulých měsících dosáhla společnost významného úspěchu i v počtu zákazníků vysokorychlostního internetu (300 000 zákazníků) a telefonu (100 000 zákazníků). Vedle digitální kabelové a analogové kabelové televize provozuje společnost ještě digitální satelitní televizi UPC Direct.

Článek UPC Česká republika a.s. ze dne 17. prosince 2008 - středa

Další články UPC Česká republika a.s.

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux