logo UPC Česká republika a.s.

Internet UPC má již přes tři sta tisíc zákazníků

Počet domácností, které se rozhodly pro vysokorychlostní internet UPC překročil na začátku listopadu hranici tří set tisíc a nadále rychle roste.

Podle průběžné ankety prováděné společností přitahuje internet UPC nové zákazníky především poměrem rychlost / cena / technická kvalita / zákaznické zázemí. Podle ankety dále patří mezi jeho hlavní přednosti skutečnost, že uživatel nemusí platit další poplatky za pevnou linku a také to, že předplatí-li si internet UPC v doporučené kombinaci s kabelovou televizí či telefonní službou získává výraznou slevu.

Václav Bartoň, generální ředitel UPC pak vidí důvod velké obliby internetu UPC následovně : "Jednoduchá dostupnost, jednoduchá instalace a technická podpora. To vede k tomu, že náš internet vychází jako uživatelsky nejpřátelštější nejen v průzkumech a novinových anketách, ale i v internetových diskusích. Internet UPC má rozhodující podíl na tom, že počet připojení prostřednictvím kabelové televize dosáhl v České republice podle Českého statistického úřadu počtu připojení prostřednictvím ADSL linky. Ještě před rokem ADSL připojení výrazně vedlo", končí Václav Bartoň.

Zájem o internet UPC vzrostl na přelomu října a listopadu, kdy společnost zavedla nové nabídky UPC 10M (rychlost 10 Mbit/s v příchozím a 1 Mbit/s v odchozím směru) a UPC 20M (rychlost 20 Mbit/s v příchozím a 1,5 Mbit/s v odchozím směru) natolik, že společnost byla v některých oblastech nucena až do odvolání prodloužit instalační lhůty ze dnů na týdny.

Článek UPC Česká republika a.s. ze dne 25. listopadu 2008 - úterý

Další články UPC Česká republika a.s.

Cool letní akce datového centra Coolhousing