Popularita digitální televize mezi diváky má podle průběžného průzkumu firmy hned několik příčin - zájem o nové digitální technologie, široký počet jinak nedostupných televizních programů v češtině, atraktivní nabídka příjmu televizního vysílání ve vysokém rozlišení HDTV a nabídka digitálního videorekordéru DVR, který umožňuje nahrávat až čtyři programy současně a odstraňuje tak základní nevýhodu digitálního televizního vysílání - možnost natáčet pouze ten televizní pořad, který divák právě sleduje.
"Počet zákazníků naší digitální kabelové televize již o desítky tisíc předstihl počet zákazníků naší nejrozšířenější analogové televizní nabídky, kterou distribuujeme pod názvem Mini," říká Václav Bartoň, generální ředitel UPC a dodává : "Předpokládám, že kolem Vánoc bude počet zákazníků naší digitální kabelové televize vyšší, než celkový počet zákazníků naší analogové kabelové televize. V dnešní hektické době totiž digitální kabelová televize představuje pro diváka tu nejjednodušší cestu, jak se bez námahy a co nejrychleji dostat k oblíbeným a atraktivním televizním programům a vyhnout se všem možným technickým úskalím."
Článek UPC Česká republika a.s. ze dne 19. listopadu 2008 - středa
Digitální kabelová televize UPC poráží analogovou
Sledovanost stanic digitální televize UPC
HDTV Forum o televiznímu vysílání ve vysokém rozlišení
Internet UPC má již přes tři sta tisíc zákazníků
Počet zákazníků digitální kabelové televize UPC překročil 250 000
Volání s UPC po ČR, Evropě a do USA zdarma v rámci paušálu
UPC přichází s novou internetovou nabídkou UPC 10M a UPC 20M
Digitální kabelovou televizi UPC má již přes 200 000 českých domácností
UPC Broadband Slovakia si zvolila systém evidence sítí na platformě Smallworld
S UPC si může zdarma telefonovat již více než sto tisíc českých omácností
UPC výrazně zjednodušuje nabídku digitální satelitní televize UPC Direct