logo UPC Česká republika a.s.

Počet zákazníků digitální kabelové televize UPC překročil 250 000

Na konci října přesáhl počet uživatelů digitální kabelové televize UPC podle průzkumu firmy hranici 250 000 ...

Popularita digitální televize mezi diváky má podle průběžného průzkumu firmy hned několik příčin - zájem o nové digitální technologie, široký počet jinak nedostupných televizních programů v češtině, atraktivní nabídka příjmu televizního vysílání ve vysokém rozlišení HDTV a nabídka digitálního videorekordéru DVR, který umožňuje nahrávat až čtyři programy současně a odstraňuje tak základní nevýhodu digitálního televizního vysílání - možnost natáčet pouze ten televizní pořad, který divák právě sleduje.

"Počet zákazníků naší digitální kabelové televize již o desítky tisíc předstihl počet zákazníků naší nejrozšířenější analogové televizní nabídky, kterou distribuujeme pod názvem Mini," říká Václav Bartoň, generální ředitel UPC a dodává : "Předpokládám, že kolem Vánoc bude počet zákazníků naší digitální kabelové televize vyšší, než celkový počet zákazníků naší analogové kabelové televize. V dnešní hektické době totiž digitální kabelová televize představuje pro diváka tu nejjednodušší cestu, jak se bez námahy a co nejrychleji dostat k oblíbeným a atraktivním televizním programům a vyhnout se všem možným technickým úskalím."

Článek UPC Česká republika a.s. ze dne 19. listopadu 2008 - středa

Další články UPC Česká republika a.s.

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou