logo UPC Česká republika a.s.

UPC ČR je větší, výkonnější, s novou vizí a identitou

Společnost UPC oznamuje, že k 1. září 2007 úspěšně dokončila integraci druhé největší kabelové televize Karneval Media do svých struktur. Současně svým zákazníkům a širší veřejnosti představuje novou firemní vizi a identitu značky - "Jednoduše pro každého" (Simply for Everyone) ...

Na jejich základě bude usilovat o otevření nastupujícího digitálního světa pro všechny zájemce a to průběžným důrazem na jednoduchost všech poskytovaných služeb a na osobní, lidský nikoliv technicistní přístup k zákazníkům.

"Úspěšně završená integrace a nová vize jsou výsledkem změn, kterými společnost UPC prochází během posledních let jak na mezinárodní scéně, tak v České republice", konstatuje Václav Bartoň, generální ředitel UPC a dodává : "do budoucna může obstát jen silná, sebevědomá, technicky a lidsky připravená a pružně se orientující firma, která položí prvořadý důraz na službu zákazníkovi. Tedy taková firma, jakou je chce být právě UPC. Svět se mění velmi rychle a nové technologie poskytují nejen stále větší výběr a nové možnosti, ale ve svých důsledcích zapříčiňují i nárůst objemu nepřehledných informací a jejich složitost. A my chceme do budoucna zbavit naše zákazníky právě obav z komplikované moderní technologie. Chceme, aby si v nastupujícím digitálním světě našel své místo každý, bez ohledu na své znalosti či dovednosti. A to je to podstatné. Na změnách tak nezískají pouze zákazníci dřívějšího Karnevalu, kteří již nyní oceňují vyšší kvalitu internetu, levnější telefon a nové televizní programy ale i dřívější zákazníci UPC a všichni noví zájemci o naše služby."

Nová vize a strategie UPC našly svou vizualizaci v symbolu květu. Květ, který se podle potřeby otevírá, je příslibem digitálního věta, bránou ke všem překvapujícím zážitkům, které může UPC svým zákazníkům nabídnout. Slovně je tato myšlenka vyjádřena heslem "Jednoduše pro každého" (Simply for Everyone). V souvislosti s realizací vize společnost již dříve zahájila řadu konkrétních změn. Např. restrukturalizuje svá klientské centra a dále průběžně zkvalitňuje a inovuje své služby (zvyšování rychlostí a zrušení limitů u internetu, zavedení hlasových služeb, nové programy v televizní nabídce, testovací provoz digitální kabelové televize). UPC také v nejbližší době plánuje zavést nové a progresivní technologie a produkty, například cenově dostupnou digitální programovou nabídku ve standardu DVB-C, distribuci programů ve vysokém rozlišení obrazu (HDTV) či možnost nahrávání programů na hard-disk (PVR).

Nově integrovaná společnost bude nadále působit pouze pod názvem UPC Česká republika, a. s. UPC jako právní nástupce společnosti Karneval převezme k tomuto datu všechna její práva a závazky.

Co se týče všech zákazníků televizních služeb a většiny uživatelů internetových a telefonních služeb společnosti Karneval stanou se zákazníky společnosti UPC za nezměněných podmínek (včetně cen a tarifů). Dosud existující telefonní tarify a internetové nabídky společnosti Karneval Média, které již nebylo možno v posledních měsících objednávat, budou postupně zrušeny. Jejich uživatelům bude nabídnut přechod na tarify a nabídky UPC, což pro ně bude znamenat především vylepšení poměru kvalita/cena. O záměrech a vizi společnosti a drobných změnách v účtovacím období, datech splatnosti a číslech smlouvy pak bude každý dotčený zákazník vhodným způsobem a několika cestami informován.

"Nová" UPC bude nadále největším českým poskytovatelem vysokorychlostního internetu, televizních a telefonních služeb po kabelu a digitálních satelitních televizních služeb. Její služby budou využívat domácnosti v celkem 370 lokalitách České republiky. Kabelové sítě slučovaných společností jsou v dosahu 1 265 000 domácností a jejich služby podle údajů k 30.6. 2007 aktivně využívalo na 959 100 zákazníků. Z toho si televizní služby předplácelo celkem 683 000 zákazníků, vysokorychlostní internet 216 000 zákazníků a telefonní služby přes 59 000 zákazníků.

Článek UPC Česká republika a.s. ze dne pondělí 3. září 2007

Další články od UPC Česká republika a.s.

Lepší virtuální IP PBX v cloudu než stará telefonní ústředna ve firmě

Všeobecné podmínky poskytování služeb UPC pro podnikatele a živnostníky

Moderní síť UPC vyhovuje těm nejpřísnějším firemním nárokům

UPC telefon pro levné VoIP volání z pevné linky

B2B UPC WEB: zaměřeno na firemní zákazníky

Zájem o pevnou telefonní linku UPC roste

Internet UPC využívá víc než čtyři sta tisíc českých domácností

UPC digitální televize je v oblibě českých domácností

Domácí WiFi síť s UPC Fiber Power

UPC snižuje ceny za volání a internetové služby pro SME segment

Podvodníci se vydávají za pracovníky UPC

UPC Fiber Power 100 v akční ceně 999 Kč po dobu 4 měsíců

UPC Fiber Power 25

Česká mutace MTV na UPC

Firmy jsou nejvíce spokojeny s internetem od UPC

ZOH zvyšují zájem o kabelovou televizi

Finanční krize v televizi, máme toho dost

Testovací vysílání ČT ve vysokém rozlišení je dostupné v digitální televizi UPC

History Channel HD startuje v digitální televizi UPC

Internet 1 M, nová internetová služba UPC

Varujeme veřejnost před pokusem o finanční podvod využívající jméno a logo UPC

Jan van Steeg, nový provozní ředitel UPC Česká republika

Fiber Power 100 a Fiber Power 50, nové internetové služby pro podnikatele

UPC Fiber Power, nejrychlejší připojení k internetu s rychlostí až 100 Mb/s

Dva nové balíčky datových a hlasových služeb pro podnikatelskou sféru

UPC podporuje bezpečnější internet

UPC nabídne TV Barrandov analogově i digitálně, po kabelu i na satelitu

Digitální kabelová televize UPC poráží analogovou

Sledovanost stanic digitální televize UPC

HDTV Forum o televiznímu vysílání ve vysokém rozlišení

Internet UPC má již přes tři sta tisíc zákazníků

Počet zákazníků digitální kabelové televize UPC překročil 250 000

Volání s UPC po ČR, Evropě a do USA zdarma v rámci paušálu

UPC přichází s novou internetovou nabídkou UPC 10M a UPC 20M

UPC zařazuje Eurosport HD

Digitální kabelovou televizi UPC má již přes 200 000 českých domácností

UPC Broadband Slovakia si zvolila systém evidence sítí na platformě Smallworld

UPC otevírá nové pracoviště

S UPC si může zdarma telefonovat již více než sto tisíc českých omácností

UPC výrazně zjednodušuje nabídku digitální satelitní televize UPC Direct

Internet UPC má bezlimitní vyšší rychlosti za stejnou cenu

Změny v nabídce analogového vysílání kabelové televize UPC

Začlenění pozemní digitální televize do nabídky kabelové televize UPC

UPC zařazuje do vysílání Novu Cinema a JimJam

UPC v roce 2008 zachová většinu cen za své služby, některé sníží nebo upraví

UPC ČR hlásí rekord

UPC nabídne zápasy NHL ve vysílání SPORT1

UPC modernizuje své klientské centrum

Digitální kabelová televize UPC má 60 TV kanálů z toho 41 v češtině nebo slovenštině

UPC ČR je větší, výkonnější, s novou vizí a identitou