logo UPC Ceská republika a.s.

UPC výrazně zjednodušuje nabídku digitální satelitní televize UPC Direct

Společnost UPC nově uvádí na trh dva druhy ročních předplacených karet pro příjem přibližně sto padesáti televizních programů digitální satelitní televize UP Direct.

První z nich předplacená karta "Rodina" umožňuje příjem všech programů v základní nabídce digitální satelitní televize UPC Direct. Stojí 4.200,- Kč, tj.350,- Kč měsíčně, včetně DPH.

Zájemce si může zakoupit i atraktivnější verzi, předplacenou kartu "Rodina + HBO", která je rozšířena o exkluzivní filmové TV kanály HBO, HBO2, HBO Comedy a Cinemax a stojí 5.988,- Kč, tj. 499,- Kč měsíčně.

"Předplacené karty mají stejně jako třeba tramvajenky pro zákazníka řadu výhod ", upozorňuje Václav Bartoň, generální ředitel UPC. Zákazník nemusí na rozdíl od dřívějška o sobě uvádět žádné údaje a sepisovat na prodejně smlouvu o poskytování služeb, nechodí mu žádné účty a neplatí žádný měsíční paušál. Karta je přenosná, platná na celém území ČR a lze si ji aktivovat až tehdy, když se to hodí. Karta není ani vázána na zapůjčení satelitního přijímače od UPC – kdokoliv ji může využívat ve všech vhodných satelitních set top boxech, které má k dispozici. Naše karta totiž bez problémů dodá digitální televizní signál všude tam, kde není či nebude terestrický televizní signál či pokrytí kabelovou sítí. Kartu lze navíc věnovat i jako dárek, využít ji třeba v další místnosti či brát si ji sebou do na chatu či chalupu. Nová možnost příjmu UP Direct byla připravena zcela přesně podle naší firemní linie:otevřít digitální svět každému, a to jednoduchým způsobem.

Řádná cena za předplacenou roční kartu v rozšířené verzi je přitom více než konkurenční. Obdobná nabídka např. u další satelitní platformy Digi TV je totiž dražší o 1 Kč (500 Kč měsíčně) a zbývající, na první pohled o něco levnější, placené satelitní služby zase nabízejí méně než polovinu (až deset oproti až dvaceti šesti) placených televizních programů z nabídky UPC.

Platnost karty lze před uplynutím doby aktivace rovněž jednoduše prodloužit – stačí, když bude její držitel kontaktovat Klientské centrum UPC. Pokud zákazník při pořízení předplacené karty zanechá na sebe kontakt, bude mu společností přibližně 14 dní před vypršením předplaceného období telefonicky nabídnuto pokračování předplatného.

Společnost upozorňuje, že k předplacené kartě UPC Direct je nutné mít k dispozici přijímač digitální satelitní televize. Pro použití karty UPC Direct musí přijímač obsahovat výhradně dekódovací systém ryptoworks, tj musí být opatřen právě tímto logem.

Digitální satelitní televize UPC Direct umožňuje přístup ke všem českým veřejnoprávním a celoplošným televizním komerčním kanálům a téměř ke všem ostatním českým televizním kanálům a k desítkám neustále se rozšiřujících česky dabovaných programů. Do nabídky digitální satelitní televize UPC Direct, kerá je bez výjimky dostupná na celém území ČR, patří televizní filmové stanice jako MGM,Film+, Hallmark, AXN, HBO a inemax, dokumentární National Geographic, Spektrum, Animal Planet,Discovery hannel, Travel hannel, Viasat Explorer a Viasat History, žánrové TV Paprika, TV Deko, one Reality, sportovní jako Sport1 a dětské televizní stanice.

Článek UPC Ceská republika a.s. ze dne úterý 13. května 2008

Další články od UPC Ceská republika a.s.

Lepší virtuální IP PBX v cloudu než stará telefonní ústředna ve firmě

Všeobecné podmínky poskytování služeb UPC pro podnikatele a živnostníky

Moderní síť UPC vyhovuje těm nejpřísnějším firemním nárokům

UPC telefon pro levné VoIP volání z pevné linky

B2B UPC WEB: zaměřeno na firemní zákazníky

Zájem o pevnou telefonní linku UPC roste

Internet UPC využívá víc než čtyři sta tisíc českých domácností

UPC digitální televize je v oblibě českých domácností

Domácí WiFi síť s UPC Fiber Power

UPC snižuje ceny za volání a internetové služby pro SME segment

Podvodníci se vydávají za pracovníky UPC

UPC Fiber Power 100 v akční ceně 999 Kč po dobu 4 měsíců

UPC Fiber Power 25

Česká mutace MTV na UPC

Firmy jsou nejvíce spokojeny s internetem od UPC

ZOH zvyšují zájem o kabelovou televizi

Finanční krize v televizi, máme toho dost

Testovací vysílání ČT ve vysokém rozlišení je dostupné v digitální televizi UPC

History Channel HD startuje v digitální televizi UPC

Internet 1 M, nová internetová služba UPC

Varujeme veřejnost před pokusem o finanční podvod využívající jméno a logo UPC

Jan van Steeg, nový provozní ředitel UPC Česká republika

Fiber Power 100 a Fiber Power 50, nové internetové služby pro podnikatele

UPC Fiber Power, nejrychlejší připojení k internetu s rychlostí až 100 Mb/s

Dva nové balíčky datových a hlasových služeb pro podnikatelskou sféru

UPC podporuje bezpečnější internet

UPC nabídne TV Barrandov analogově i digitálně, po kabelu i na satelitu

Digitální kabelová televize UPC poráží analogovou

Sledovanost stanic digitální televize UPC

HDTV Forum o televiznímu vysílání ve vysokém rozlišení

Internet UPC má již přes tři sta tisíc zákazníků

Počet zákazníků digitální kabelové televize UPC překročil 250 000

Volání s UPC po ČR, Evropě a do USA zdarma v rámci paušálu

UPC přichází s novou internetovou nabídkou UPC 10M a UPC 20M

UPC zařazuje Eurosport HD

Digitální kabelovou televizi UPC má již přes 200 000 českých domácností

UPC Broadband Slovakia si zvolila systém evidence sítí na platformě Smallworld

UPC otevírá nové pracoviště

S UPC si může zdarma telefonovat již více než sto tisíc českých omácností

UPC výrazně zjednodušuje nabídku digitální satelitní televize UPC Direct

Internet UPC má bezlimitní vyšší rychlosti za stejnou cenu

Změny v nabídce analogového vysílání kabelové televize UPC

Začlenění pozemní digitální televize do nabídky kabelové televize UPC

UPC zařazuje do vysílání Novu Cinema a JimJam

UPC v roce 2008 zachová většinu cen za své služby, některé sníží nebo upraví

UPC ČR hlásí rekord

UPC nabídne zápasy NHL ve vysílání SPORT1

UPC modernizuje své klientské centrum

Digitální kabelová televize UPC má 60 TV kanálů z toho 41 v češtině nebo slovenštině

UPC ČR je větší, výkonnější, s novou vizí a identitou