logo Veracomp s.r.o.

Veracomp má nový web

Moderní, responsivní design, zjednodušení struktury i obsahu, dobrá orientace a přehlednost - to jsou hlavní atributy inovací internetové prezentace. Nové webové stránky byly spuštěny napříč celou Veracomp Group a změn se dočkal i PartnerWeb Veracompu.

"Povedlo se nám změnu prosadit napříč celou Veracomp Group, což považujeme za skvělý úspěch. Nový web jsme vytvořili v souladu s aktuálními trendy a naší marketingovou strategií, která zahrnuje mimo jiné HR branding a nový styl komunikace. Design je v nadčasovém retro stylu. Celý web je orientován na prezentaci našich aktivit tak, aby každý rychle pochopil, čím se zabýváme a co můžeme našim partnerům nabídnout," říká Lucie Stránská, PR manažerka společnosti Veracomp.

"Startujeme novou éru vizáže značky Veracomp, která je postavena na konzistentnosti a jasné rozpoznatelnosti značky. Součástí naší strategie je také projekt tonality značky a podpůrné partnerské programy, jako je například Bonusový program, v kterém si naši aktivní partneři mohou vybírat odměny, a to v několika kategoriích," říká Petr Janda, jednatel společnosti Veracomp.

"Naučili jsme se pracovat s UX a copywritingem, hledali cesty, jak návštěvníkům používání webu maximálně zpříjemnit. Výsledkem jsou stránky, které běží na jednotné šabloně a ukazují naše vnímání pozice distributora i to, kam jako společnost míříme," říká k projektu Jan Jiroušek z marketingového oddělení Veracompu.

Článek Veracomp s.r.o. ze dne 5. ledna 2017 - čtvrtek

Další články Veracomp s.r.o.

Nabídka zaměstnání Veracomp s.r.o.
Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou