logo Vodafone Czech Republic a.s.

Mobilní reklama zlákala další silné značky

Od letošního září vyzkoušelo nový reklamní kanál Vodafonu přes dvacet inzerentů. První úspěchy realizovaných kampaní přilákaly i takové značky jako Microsoft, Pepsi nebo Jobs.cz. Prodej mobilní reklamy nově zaštiťují i nepřímé prodejní kanály.

Mobilní reklama oslovila společnosti ve zcela rozličných odvětvích - finance a pojišťovnictví (Direct pojišťovna, Komerční banka, AIG, ING, Wüstenrot), spotřební zboží (Grand Optical, Pepsi, Baťa, Hartmann, Wrigley, Sony), automobilový průmysl (Jaguár, Barum Continental), cestovní ruch (Asiana), pracovní portály (Práce.cz, Jobs.cz), zábavný průmysl (Blue Sky Film Distribution), mobilní obsah (Mobie TV), IT (Microsoft) a energie (ČEZ).

"Po odstartování pilotní služby Student SMS Grátis jsme na základě velmi úspěšných kampaní získali hned několik silných značek inzerentů najednou", říká Emil Kováč, senior manažer mobilní reklamy a dodává : "Jelikož je čas plánování mediálních rozpočtů, do konce roku očekáváme ještě další zájem inzerentů."

Nejúspěšnější kampaní mobilní reklamy byla kampaň společnosti Mobie TV (dodavatel obsahu ke stažení), které po spuštění vzrostla návštěvnost WAP stránek až o 50 %.

Na základě zájmu o mobilní reklamu a rozšíření distribuční sítě, odstartoval Vodafone i zprostředkovaný prodej přes třetí strany. Mobilní reklamu tak budou nabízet i mediální agentury Fresh Company s.r.o., Crazy Tomato s.r.o., AM:PM s.r.o, MIA 2007 a.s., SOLMONTE MEDIA, Micromedia a Mediatel.

Mobilní reklama je novým fenoménem v oblasti reklamního trhu, jelikož přináší benefity pro všechny zúčastněné strany. Inzerent dokáže přesně zacílit, dostat se velmi blízko k zákazníkovi (do mobilního telefonu) a velmi přesně měřit odezvu kampaně. Zákazník Vodafonu zase získává zdarma mobilní služby za vyžádanou reklamu dle zadaných demografických kritérií. Reklamu získává pouze zákazník, který se pro službu na principu mobilní reklamy zaregistruje.

Článek Vodafone Czech Republic a.s. ze dne 14. prosince 2007 - pátek

Další články Vodafone Czech Republic a.s.

Vodafone nabízí superlevný mobil v Makru a v dalších hypermarketech

Stáhněte si hru z portálu Vodafone Live a vyhrajte herní konzoli Nintendo Wii a další zajímavé ceny

Vodafone spouští blog pro své nejdůležitější partnery Vodafone Partner

Mobilní reklama zlákala další silné značky

Vodafone Business Zoom

Rok po spuštění je o on-line dobíjení kreditu Vodafonu v obchodech velký zájem

Stáhněte si vánoční přání z portálu Vodafone Live a přispějte na charitativní projekt Nadace Vodafone

V prosinci mohou firemní zákazníci Vodafonu získat druhý mobil za 1 Kč jako dárek

Vítězné krátké filmy exkluzivně na Vodafone Live

Vodafone zařazuje v prosinci do svého portfolia nový smartphone a snižuje ceny až o 1.600 Kč

Bavte se na ICQ rovnou v mobilu

Vodafone inovoval vzhled svých webových stránek

Vodafone o Vánocích prodává mobily na splátky bez navýšení

Vodafone jako první otevírá stálý obchod na letišti a nabízí exkluzivní balíček

Vodafone zařazuje v listopadu do svého portfolia dvě novinky a snižuje ceny až o 1000 Kč

Vodafone o Vánocích nejvíc odmění nejvěrnější zákazníky

Vodafone do svého portfolio nasadil top telefon HTC TyTN II, novou datovou kartu a exkluzivní Vodafone Live Sony Ericsson V640i

Vodafone nadělí firmám více bezplatného volání, velkou slevu na Nokii a notebooky Dell

Program Kamarádi na dva měsíce za poloviční cenu

Filip Hrubý se stává tiskovým mluvčím českého Vodafonu

Katarína Brončeková povede personální oddělení českého Vodafonu

Vodafone oslovuje velké firmy konvergovanou nabídkou

Cool letní akce datového centra Coolhousing