logo Vodafone Czech Republic a.s.

Nové call centrum Vodafone v Ústí nad Labem

Vodafone otevírá své další call centrum - tentokrát v Ústí nad Labem. Má již 50 pracovníků s předpokládaným navýšením na 100 zaměstnanců do konce roku 2012. Operátoři call centra v Ústí nad Labem tak budou představovat více než desetinu všech operátorů Vodafonu.

"Pro zajištění co nejvyšší kvality péče o zákazníky projdou všichni operátoři pracující v Ústí nad Labem stejným tréninkem jako naši vlastní operátoři a každý z nich bude námi certifikovaný", říká Milan Žalud, partner project manager z Vodafonu.

Důvodem podpory chrudimského call centra druhým v Ústí nad Labem je také posílení regionální rozmanitosti. Je stále náročnější najít odpovídající kandidáty v Pardubickém kraji, kde se nachází call centra mnoha dalších společností. Nové špičkově vybavené kanceláře jsou provozovány firmou Xerox.

"Operátoři v Ústí budou pracovat výhradně pro Vodafone a zaměří se na poskytování co nejlepší zákaznické podpory. Věříme, že spolupráce bude velmi podobná té, kterou máme s Vodafonem v Holandsku, kde úspěšně funguje partnerství více než čtyři roky", říká Pavel Zeithaml, SBU manager Xeroxu v Ústí nad Labem.

Každý operátor call centra odpoví na více než 100 zákaznických telefonátů denně. Ve svých pauzách mají operátoři k dispozici speciální relaxační zónu.

Článek Vodafone Czech Republic a.s. ze dne 25. července 2012 - středa

Další články od Vodafone Czech Republic a.s.

Nové kurzy Počítačové školy Gopas