logo Vodafone Czech Republic a.s.

Petr Dvořák: nový viceprezident pro nefiremní zákazníky Vodafonu

Petr Dvořák zastává novou pozici od ledna 2013, agendu postupně přebere od Stephanie Jackson, která na pozici viceprezidentky pro nefiremní zákazníky působila dočasně od září 2012.

Petr Dvořák se v oboru telekomunikací se Petr Dvořák pohybuje více než deset let. Po studiích na Univerzitě J. E. Purkyně začínal Dvořák jako manažer značky vlasové kosmetiky ve společnosti Lybar. Po roce pak nastoupil do marketingového týmu společnosti Nestlé.

V roce 2001 přešel do T-Mobilu, kde působil na různých manažerských pozicích více než deset let. Od dubna 2008 do října 2011 vedl divizi marketingu české pobočky T-Mobilu. Od února 2012 pak vedl marketing a prodej ve společnosti Archimedes Brain Trust.

V roce 2008 absolvoval MBA program na Thunderbird School. Hovoří výborně anglicky, ovládá také německý a ruský jazyk.

Petr Dvořák je ženatý a má dvě děti. Ve volném čase se kromě rodiny věnuje také vytrvalostnímu běhu, cyklistice a lyžování.

Petr Dvořák - viceprezident pro nefiremní zákazníky Vodafonu

Další články k tématům - marketing - Petr Dvořák

Článek Vodafone Czech Republic a.s. ze dne 14. ledna 2013 - pondělí

Další články od Vodafone Czech Republic a.s.