logo Vodafone Czech Republic a.s.

Vodafone Business Zoom

Čtyři z pěti manažerů firem se od pracovních povinností neodříznou ani ve vánočním týdnu. Každý třetí je dokonce ochotný zvednout pracovní hovor i během štědrovečerní večeře.

Dvanáct procent dotázaných bude během svátků k zastižení přímo v kanceláři, 49 procent na e-mailu nebo telefonu, 16 procent jen na mobilu a dalších 6 procent jen na mailu. Pouze 17 procent respondentů odpovědělo, že o svátcích nechce práci ani vidět. Vyplývá to z průzkumu Vodafone Business Zoom, v němž odpovídalo 417 vysokých manažerů nebo majitelů firem.

Respondenti ve speciálním předvánočním průzkumu odpovídali i na další dotazy.

Tady je přehled hlavních závěrů

Dárky všem zaměstnancům dá každá druhá firma. 14 % společností věnuje dárek pouze vybraným zaměstnancům. Ke svým pracovníkům jsou nejštědřejší zákazníci Vodafonu, 61 % z nich věnuje dárek všem zaměstnancům.

Dárek všem obchodním partnerům dá jen 14 procent firem. Padesát šest procent firem obdaruje jen své nejvýznamnější spolupracovníky a klienty. Nejštědřejší jsou větší firmy a firmy ze Severní Moravy.

Vánoční večírek pro zaměstnance chystá 71 procent firem. Většinou jsou to větší firmy sídlící v Praze, Jihočeském kraji nebo na Severní Moravě.

Dvě třetiny dotázaných pošlou hlavním obchodním partnerům klasické vánoční přání. Vánoční přání v podobě SMS nebo MMS posílají respondenti především méně významným obchodním partnerům (27 %).

Nový mobil si k Vánocům pořídí 17 procent majitelů nebo manažerů firem. Jsou to především zákazníci Vodafonu a majitelé firem z Jižních Čech. Pouze 21 % firem se rozhodlo věnovat letos o Vánocích nový mobil svým zaměstnancům. Většinou firmy věnují mobil pouze některým zaměstnancům (19 %).

A něco navíc o zákaznících operátorů

Zákazníci Vodafonu
- Jsou nejštědřejší ke svým zaměstnancům. 73 % firem jim udělá o Vánocích radost dárkem.
- Mezi zákazníky Vodafonu je nejvíce těch, kteří by během štědrovečerní večeře zvedli důležitý pracovní hovor (45 %).

Zákazníci T-Mobilu
- Ačkoli nebudou v kanceláři, na mobilu či e-mailu budou k zastižení non-stop i na Štědrý den (66 %).
- Širší rodině a přátelům popřejí častěji osobně (38 %). Také klasická přáníčka budou posílat častěji než zákazníci ostatních operátorů (17 %).

Zákazníci O2
- 71 % by v žádném případě nezvedlo během Štědrovečerní večeře ani důležitý hovor. 
- O svátcích se v kanceláři příliš neukážou, pouze 8 % bude během svátečního týdne v kanceláři.

Článek Vodafone Czech Republic a.s. ze dne 12. prosince 2007 - středa

Další články Vodafone Czech Republic a.s.

Vodafone nabízí superlevný mobil v Makru a v dalších hypermarketech

Stáhněte si hru z portálu Vodafone Live a vyhrajte herní konzoli Nintendo Wii a další zajímavé ceny

Vodafone spouští blog pro své nejdůležitější partnery Vodafone Partner

Mobilní reklama zlákala další silné značky

Vodafone Business Zoom

Rok po spuštění je o on-line dobíjení kreditu Vodafonu v obchodech velký zájem

Stáhněte si vánoční přání z portálu Vodafone Live a přispějte na charitativní projekt Nadace Vodafone

V prosinci mohou firemní zákazníci Vodafonu získat druhý mobil za 1 Kč jako dárek

Vítězné krátké filmy exkluzivně na Vodafone Live

Vodafone zařazuje v prosinci do svého portfolia nový smartphone a snižuje ceny až o 1.600 Kč

Bavte se na ICQ rovnou v mobilu

Vodafone inovoval vzhled svých webových stránek

Vodafone o Vánocích prodává mobily na splátky bez navýšení

Vodafone jako první otevírá stálý obchod na letišti a nabízí exkluzivní balíček

Vodafone zařazuje v listopadu do svého portfolia dvě novinky a snižuje ceny až o 1000 Kč

Vodafone o Vánocích nejvíc odmění nejvěrnější zákazníky

Vodafone do svého portfolio nasadil top telefon HTC TyTN II, novou datovou kartu a exkluzivní Vodafone Live Sony Ericsson V640i

Vodafone nadělí firmám více bezplatného volání, velkou slevu na Nokii a notebooky Dell

Program Kamarádi na dva měsíce za poloviční cenu

Filip Hrubý se stává tiskovým mluvčím českého Vodafonu

Katarína Brončeková povede personální oddělení českého Vodafonu

Vodafone oslovuje velké firmy konvergovanou nabídkou