share itpoint.cz

Dynamics 365 pomáhá obchodníkům zlepšovat vztahy se zákazníky

Dynamics 365 propojuje ERP a CRM systémy s dalšími podnikovými aplikacemi v online prostředí za cenu pronájmu. Zvyšuje efektivitu, urychluje obchodní firemní procesy a přizpůsobit se dá každému odvětví, pro každého člena týmu a jeho práci.

Microsoft Dynamics 365 je cloudové řešení nové generace, které je postaveno na společném datovém modelu a aplikační platformě Azure. Tak je zajištěna jednotnost, interoperabilita a rozšiřitelnost v přirozené integraci s Office 365 a dalšími aplikacemi Microsoftu.

Hlavní přínosy Microsoft Dynamics 365:

  • zlepšení spokojenosti zákazníků díky rychlému a kvalitnímu servisu, schopnostem predikce a proaktivity
  • růst zisků díky optimalizaci obchodních procesů získáte více příležitostí a stihnete více zakázek
  • správné rozhodování díky vylepšeným analytickým nástrojům a přehlednému reportingu
  • vysoká návratnost investic do IT díky nízkým pořizovacím a provozním nákladům
  • snadná komunikace se zákazníky díky propojení všech komunikačních kanálů
  • vyšší produktivita díky automatizaci a zrychlení procesů

Nejlepší informační systémy Microsoftu jsou nyní uživatelům k dispozice online jako služba (SaaS - Software as a Service - Software jako služba) za cenu pronájmu podle počtu provozovaných licencí.

Uživatelské prostředí aplikací je známé, intuitivní a hodnoceno jako velmi přívětivé. Díky tomu již není třeba řešit nákladná propojení produktů rodiny Microsoft Dynamics.

Společnost WEBCOM patří mezi největší a nejvýznamnější partnery Microsoftu pro oblast podnikových informačních systémů. Díky přístupu k nejmodernějším technologiím, vývojářským nástrojům a metodám implementace softwarových produktů poskytuje ta nejlepší řešení na míru.

Dodáváme jedinečná řešení pro oblasti financí, obchodu a marketingu, zákaznického servisu, řízení techniků v terénu, call center, výroby a projektového řízení. WEBCOM je lídrem na českém trhu v nabídce Microsoft Dynamics.

Dynamics 365 zahrnuje 3 hlavní funkční oblasti:

  • Automatické zahrnování e-mailů do CRM
  • Sledování dopadů e-mailové komunikace
  • Asistent řízení vztahů se zákazníky

Automatické zahrnování e-mailů do CRM

Požadavkem téměř každého zákazníka je možnost ukládání e-mailové komunikace do CRM. I když to většina systémů umožňuje, téměř nikdo ve společnosti to nedělá. A pokud tak přeci jen někdo činí, tak je nakonec správně netřídí podle jednotlivých obchodních příležitostí nebo aktivit.

Umělá inteligence na pozadí skenuje e-mailovou komunikaci a snaží se spárovat e-maily z vaší doručené a odeslané pošty a přímo na záznamu obchodní příležitosti ukazuje potenciální shodu. Jednoduchým kliknutím na "připojit" se takový e-mail přidá k příležitosti a odpadá tak manuální propojování jednotlivých zpráv.

Sledování dopadů e-mailové komunikace

Tato funkčnost napomáhá obchodníkovi zasílat e-maily v ten správný čas, kdy si je zákazník nejpravděpodobněji pročte. Zároveň dokáže upozornit na to, že je ideální okamžik k odeslání připomínky o již zaslané nabídce.

Všechny tyto události nad e-mailem se uchovávají jako aktivity nad zákazníkem, takže všichni s daným oprávněním vidí, co a jak se zákazníkovi slíbilo a komunikovalo, co bylo dodáno a co je ještě třeba dotáhnout do úspěšného konce.

Asistent řízení vztahů se zákazníky

Zobrazuje správné informace ve správný čas. Neustále pracuje na pozadí, hlídá všechny aktivity, jednotlivé záznamy a veškerou komunikaci s klienty. Tato data jsou analyzována a rozpoznávána metodou "Machine learning". V reálném čase se generují výstupy pro obchodníky, které jsou relevatní a potřebné jen pro daný konkrétní den.

Obchodník se tedy věnuje zákazníkům, o které je třeba aktuálně pečovat, a nemusí myslet na to, kteří to jsou, neboť mu asistent řízení vztahů správně vybere konkrétní kontakty pro každý jeden pracovní den.

Asistent připomíná nadcházející schůzky a úkoly, vyhodnocuje vřelost vztahu se zákazníkem a proaktivně navrhuje další kroky. Díky němu už nezapomenete odpovědět na email, protože vám to asistent připomene.

Nemusíte ani aktualizovat vaše příležitosti, asistent hlídá data plnění a aktualizuje vše za vás.

Článek WEBCOM a.s. ze dne 15. února 2017 - středa, čteno 453x

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou
Další články WEBCOM a.s.

WEBCOM pomáhá dětem s diabetem

Dynamics 365 pomáhá obchodníkům zlepšova...

Microsoft Dynamics 365 - cloudové řešení...

Microsoft Dynamics 365 - užitečné, produ...

WEBCOM 8 STEPS analýza pomáhá firmám k ú...

WEBCOM obhájil členství v elitní skupině...

Řešení pro CPI Property Group vítězí v s...

Realizační tým řešení Microsoft Dynamics...

Dynamics Online NAV pružně reaguje na po...

4Home využívá Microsoft Dynamics NAV 201...

Realitní skupina CPI využívá Microsoft D...

WEBCOM mění logo a vstupuje do skupiny K...

Efektivní využití BI pro automototive

WEBCOM se začleňuje do skupiny Konica Mi...

Microsoft Dynamics CRM pro call centra

WEBCOM pomáhá plnit přání seniorům

WEBCOM uspěl v týmové sportovní soutěži ...

Odborné kurzy Microsoft Dynamics NAV 200...

Prestižní ocenění IBM Top Contributor 20...

Profesor Zdeněk Souček v síni slávy sout...

Webcom Education Point - Microsoft Dynam...

Účetnictví s Dynamics Online NAV

Automotive řešení incadea pro polský trh...

Software jako služba šetří náklady na IT...

WEBCOM opět mezi nejlepšími partnery Mic...

WEBCOM opět v komunitě Microsoft Dynamic...

WEBCOM zůstává členem celosvětové elitní...

Prodej řešení incadea v Polsku bude exkl...

WEBCOM představuje nové školicí centrum ...

UMAX Dynamics AX - informační systém pro...