logo WEBCOM a.s.

Dynamics 365 pomáhá obchodníkům zlepšovat vztahy se zákazníky

Dynamics 365 propojuje ERP a CRM systémy s dalšími podnikovými aplikacemi v online prostředí za cenu pronájmu. Zvyšuje efektivitu, urychluje obchodní firemní procesy a přizpůsobit se dá každému odvětví, pro každého člena týmu a jeho práci.

Microsoft Dynamics 365 je cloudové řešení nové generace, které je postaveno na společném datovém modelu a aplikační platformě Azure. Tak je zajištěna jednotnost, interoperabilita a rozšiřitelnost v přirozené integraci s Office 365 a dalšími aplikacemi Microsoftu.

Hlavní přínosy Microsoft Dynamics 365:

Nejlepší informační systémy Microsoftu jsou nyní uživatelům k dispozice online jako služba (SaaS - Software as a Service - Software jako služba) za cenu pronájmu podle počtu provozovaných licencí.

Uživatelské prostředí aplikací je známé, intuitivní a hodnoceno jako velmi přívětivé. Díky tomu již není třeba řešit nákladná propojení produktů rodiny Microsoft Dynamics.

Společnost WEBCOM patří mezi největší a nejvýznamnější partnery Microsoftu pro oblast podnikových informačních systémů. Díky přístupu k nejmodernějším technologiím, vývojářským nástrojům a metodám implementace softwarových produktů poskytuje ta nejlepší řešení na míru.

Dodáváme jedinečná řešení pro oblasti financí, obchodu a marketingu, zákaznického servisu, řízení techniků v terénu, call center, výroby a projektového řízení. WEBCOM je lídrem na českém trhu v nabídce Microsoft Dynamics.

Dynamics 365 zahrnuje 3 hlavní funkční oblasti:

Automatické zahrnování e-mailů do CRM

Požadavkem téměř každého zákazníka je možnost ukládání e-mailové komunikace do CRM. I když to většina systémů umožňuje, téměř nikdo ve společnosti to nedělá. A pokud tak přeci jen někdo činí, tak je nakonec správně netřídí podle jednotlivých obchodních příležitostí nebo aktivit.

Umělá inteligence na pozadí skenuje e-mailovou komunikaci a snaží se spárovat e-maily z vaší doručené a odeslané pošty a přímo na záznamu obchodní příležitosti ukazuje potenciální shodu. Jednoduchým kliknutím na "připojit" se takový e-mail přidá k příležitosti a odpadá tak manuální propojování jednotlivých zpráv.

Sledování dopadů e-mailové komunikace

Tato funkčnost napomáhá obchodníkovi zasílat e-maily v ten správný čas, kdy si je zákazník nejpravděpodobněji pročte. Zároveň dokáže upozornit na to, že je ideální okamžik k odeslání připomínky o již zaslané nabídce.

Všechny tyto události nad e-mailem se uchovávají jako aktivity nad zákazníkem, takže všichni s daným oprávněním vidí, co a jak se zákazníkovi slíbilo a komunikovalo, co bylo dodáno a co je ještě třeba dotáhnout do úspěšného konce.

Asistent řízení vztahů se zákazníky

Zobrazuje správné informace ve správný čas. Neustále pracuje na pozadí, hlídá všechny aktivity, jednotlivé záznamy a veškerou komunikaci s klienty. Tato data jsou analyzována a rozpoznávána metodou "Machine learning". V reálném čase se generují výstupy pro obchodníky, které jsou relevatní a potřebné jen pro daný konkrétní den.

Obchodník se tedy věnuje zákazníkům, o které je třeba aktuálně pečovat, a nemusí myslet na to, kteří to jsou, neboť mu asistent řízení vztahů správně vybere konkrétní kontakty pro každý jeden pracovní den.

Asistent připomíná nadcházející schůzky a úkoly, vyhodnocuje vřelost vztahu se zákazníkem a proaktivně navrhuje další kroky. Díky němu už nezapomenete odpovědět na email, protože vám to asistent připomene.

Nemusíte ani aktualizovat vaše příležitosti, asistent hlídá data plnění a aktualizuje vše za vás.

Článek WEBCOM a.s. ze dne 15. února 2017 - středa

Další články WEBCOM a.s.

Jaromír Šponar získal pretižní ocenění Microsoft MVP

WEBCOM spustil nový odborný web o Automotive

Efektivní marketingová komunikace firmy

Propojení obchodních aplikací zvyšuje efektivitu firmy

Efektivní řízení servisních pracovníků v terénu

Bezpečnost veřejného prostoru pod dohledem technologie 3D-Lidar

WEBCOM pomáhá dětem s diabetem

Dynamics 365 pomáhá obchodníkům zlepšovat vztahy se zákazníky

Microsoft Dynamics 365 - cloudové řešení nové generace

Microsoft Dynamics 365 - užitečné, produktivní a inteligentní řešení

WEBCOM 8 STEPS analýza pomáhá firmám k úspěšnému rozvoji

WEBCOM obhájil členství v elitní skupině Microsoft Dynamics President´s Club

Řešení pro CPI Property Group vítězí v soutěži Microsoft Awards 2016

Realizační tým řešení Microsoft Dynamics CRM WEBCOMu posiluje

Dynamics Online NAV pružně reaguje na potřeby uživatelů

4Home využívá Microsoft Dynamics NAV 2013 R2

Realitní skupina CPI využívá Microsoft Dynamics AX 2012

WEBCOM mění logo a vstupuje do skupiny Konica Minolta

Efektivní využití BI pro automototive

WEBCOM se začleňuje do skupiny Konica Minolta

Microsoft Dynamics CRM pro call centra

WEBCOM pomáhá plnit přání seniorům

WEBCOM uspěl v týmové sportovní soutěži ITchampions Únětická 12

Odborné kurzy Microsoft Dynamics NAV 2009

Prestižní ocenění IBM Top Contributor 2014 pro WEBCOM

Profesor Zdeněk Souček v síni slávy soutěže Manažer roku 2014

Webcom Education Point - Microsoft Dynamics NAV kurzy

Účetnictví s Dynamics Online NAV

Automotive řešení incadea pro polský trh zajišťuje WEBCOM

Software jako služba šetří náklady na IT a zvyšuje uživatelský komfort

WEBCOM opět mezi nejlepšími partnery Microsoftu

WEBCOM opět v komunitě Microsoft Dynamics Inner Circle 2014

WEBCOM zůstává členem celosvětové elitní skupiny President´s Club i v roce 2014

Prodej řešení incadea v Polsku bude exkluzivně zajišťovat WEBCOM

WEBCOM představuje nové školicí centrum v Brně

UMAX Dynamics AX - informační systém pro utilitní společnosti

Řešení incadea pomáhá řídit prodej a servis vozidel DAF

Přestavba kostela sv. Václava v Lanškrouně s podporou WEBCOM

WEBCOM partnerem incadea GmbH pro polský trh

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou