logo WEBCOM a.s.

Dynamics Online NAV pružně reaguje na potřeby uživatelů

WEBCOM úspěšně implementoval pro společnost Woodensky podnikový informační systém Microsoft Dynamics Online NAV. Jedním z hlavních požadavků při výběru dodavatele byla flexibilita IS ve volbě počtu uživatelů podle aktuální potřeby a rychlost jeho nasazení.

Společnost Woodensky dosud pro potřeby účetnictví využívala externí firmu a ostatní agenda byla realizována přes nevyhovující softwarové instrumenty. S ohledem na další růst firma potřebovala implementovat nový a vysoce funkční informační systém.

Ve Woodensky chtěli kvalitní a stabilní systém. Požadavek byl stanoven na co nejrychlejší nasazení IS a flexibilitu ve volbě počtu uživatelů dle potřeby. Nasazení EDI komunikace je naplánováno po nastavení obchodních procesů, EDI zpráv pro obchod a zprovoznění řízeného skladu. Vzhledem k expandování na zahraniční trhy je důležitá i možnost změny jazyka do angličtiny.

Pro pilotní provoz byla vybrána cloudová služba Microsoft Dynamics Online NAV, vlastní řešení společnosti WEBCOM. Dynamics Online NAV je ekonomický software poskytovaný formou služby. Dalším požadavkem na informační systém bylo, aby bylo možné flexibilně spravovat licenci. Tedy, aby bylo možné každý měsíc volit počet uživatelů, kteří budou se systémem pracovat. V současné době aktivně se systémem pracuje 10 zaměstnanců, ale to se může v průběhu času měnit.

Při implementace bylo nasazeno kompletní cloudové řešení v prostředí Microsoft Azure, které zahrnuje:

Nový IS spravuje pro uživatele tyto oblasti:

"Vzhledem k požadavku zákazníka na co nejrychlejší implementaci informačního systému, bylo rozhodnuto, že se pro pilotní provoz nasadí naše vlastní řešení - cloudová služba Dynamics Online NAV. Společnost Woodensky požadovala, aby mohla flexibilně spravovat licence, což je jeden z dalších významných benefitů našeho systému. Firma si může zvolit každý měsíc, kolik uživatelů bude se systémem pracovat. V exponovaných obdobích, kdy rostou počty objednávek a dodávek zboží, lze snadno navýšit počet uživatelů a následně jejich počet opět snížit," doplňuje Jan Petrů, specialista společnosti WEBCOM.

Microsoft Dynamics Online NAV

Microsoft Dynamics Online NAV je standardizovaný software poskytovaný formou služby a je určený pro automatizovanou správu financí a evidenci majetku, řízení nákupních a prodejních procesů i skladových operací. Veškerá správa a údržba ekonomického systému je v režii dodavatele, který aktualizuje legislativu, udržuje nejnovější verze veškerého softwaru i výkonnost serverů. Nespornou výhodou je rozšiřitelnost systému a možnost dalších úprav dle specifických potřeb zákazníka.

Velká část požadavků je směřována především do výstupů z podnikových aplikací a nástrojů pro manažerské řízení. Tedy platí, že většina klientů od nového systému očekává nikoliv pouze technologicky vyspělejší řešení, ale především nástroj, který jim umožní zefektivnit a automatizovat řadu procesů.

To podnikové aplikace Microsoftu zvládají velmi dobře a firma tak získá více prostoru na analýzu informací, na základě které cílí na svého budoucího zákazníka podstatně lépe nežli konkurence.

O společnosti Woodensky

Společnost Woodensky působí na trhu 10 let a dosud se specializovala především na distribuci spotřebního zboží, satelitní techniky, zabezpečovacích systémů a příslušenství k elektrotechnice. Nyní rozšiřuje své aktivity a letos i v příštím roce plánuje rozšiřovat portfolio o nové sortimentní skupiny, jako jsou oblečení, IT, potřeby pro domácnost, auto-moto s očekávaným nárůstem položek v řádu statisíců.

Článek WEBCOM a.s. ze dne 4. února 2016 - čtvrtek

Další články WEBCOM a.s.

Jan Svoboda - nový ředitel divize incadea

Jaromír Šponar získal pretižní ocenění Microsoft MVP

WEBCOM spustil nový odborný web o Automotive

Efektivní marketingová komunikace firmy

Propojení obchodních aplikací zvyšuje efektivitu firmy

Efektivní řízení servisních pracovníků v terénu

Bezpečnost veřejného prostoru pod dohledem technologie 3D-Lidar

WEBCOM pomáhá dětem s diabetem

Dynamics 365 pomáhá obchodníkům zlepšovat vztahy se zákazníky

Microsoft Dynamics 365 - cloudové řešení nové generace

Microsoft Dynamics 365 - užitečné, produktivní a inteligentní řešení

WEBCOM 8 STEPS analýza pomáhá firmám k úspěšnému rozvoji

WEBCOM obhájil členství v elitní skupině Microsoft Dynamics President´s Club

Řešení pro CPI Property Group vítězí v soutěži Microsoft Awards 2016

Realizační tým řešení Microsoft Dynamics CRM WEBCOMu posiluje

Dynamics Online NAV pružně reaguje na potřeby uživatelů

4Home využívá Microsoft Dynamics NAV 2013 R2

Realitní skupina CPI využívá Microsoft Dynamics AX 2012

WEBCOM mění logo a vstupuje do skupiny Konica Minolta

Efektivní využití BI pro automototive

WEBCOM se začleňuje do skupiny Konica Minolta

Microsoft Dynamics CRM pro call centra

WEBCOM pomáhá plnit přání seniorům

WEBCOM uspěl v týmové sportovní soutěži ITchampions Únětická 12

Odborné kurzy Microsoft Dynamics NAV 2009

Prestižní ocenění IBM Top Contributor 2014 pro WEBCOM

Profesor Zdeněk Souček v síni slávy soutěže Manažer roku 2014

Webcom Education Point - Microsoft Dynamics NAV kurzy

Účetnictví s Dynamics Online NAV

Automotive řešení incadea pro polský trh zajišťuje WEBCOM

Software jako služba šetří náklady na IT a zvyšuje uživatelský komfort

WEBCOM opět mezi nejlepšími partnery Microsoftu

WEBCOM opět v komunitě Microsoft Dynamics Inner Circle 2014

WEBCOM zůstává členem celosvětové elitní skupiny President´s Club i v roce 2014

Prodej řešení incadea v Polsku bude exkluzivně zajišťovat WEBCOM

WEBCOM představuje nové školicí centrum v Brně

UMAX Dynamics AX - informační systém pro utilitní společnosti

Řešení incadea pomáhá řídit prodej a servis vozidel DAF

Přestavba kostela sv. Václava v Lanškrouně s podporou WEBCOM

WEBCOM partnerem incadea GmbH pro polský trh