logo WebMotion s.r.o.

Efektivní e-mailingové kampaně s WebContent Emailing

WebContent Emailing je řešení pro e-mailové kampaně v kombinaci s intuitivním prostředím a kvalitním technickým zázemím. Můžete s ním snadno organizovat své internetové kampaně založené na e-mail marketingu.

Česká investiční společnost AVANT investiční společnost, a.s. přechází na vlastní e-mailingové kampaně. Pro jejich maximální efektivitu zvolila systém vyvinutý agenturou WebMotion, s.r.o. Pomocí řešení WebContent Emailing budou kampaně pro své cílené obchodní aktivity postupně nasazovány po celé České republice.

Rozhodujícím kritériem pro výběr poskytovatele e-mailingových služeb byla především spolehlivost a rychlost řešení stanovených požadavků. Na volbě zmiňovaného systému se odrazily i dřívější pozitivní zkušenosti.

"Jsme rádi, že si nás vybrala právě tak významná a velká investiční společnost jako je AVANT. Cílem bylo vyhovět požadavkům na integraci a propojení s externími zdroji pro získávání leadů s maximální automatizací kampaní. V následujících měsících se chceme podílet na aktivitách vedoucích ke zvýšení efektivnosti a návratnosti e-mailingových aktivit, včetně rozšiřování funkcí našeho řešení na základě požadavků klienta," říká Aleš Přistál, jednatel společnosti WebMotion, která je autorským vlastníkem systému WebContent.

WebContent Emailing bude využíván nejen pro klasické e-mailingové kampaně a jejich vyhodnocení, ale i pro sběr kontaktů potencionálních investorů ať už přímo z jednotlivých webů / microsite společností nebo prostřednictvím rozhraní pro programování aplikací (API). API komunikace má zajišťovat registraci nových zákazníků z externích zdrojů, kde je systém zaregistruje a prostřednictvím automatické kampaně jim zašle informační e-mail o společnosti a spravovaných fondech.

Důraz je kladen i na některé funkce z oblasti řízení vztahu se zákazníky, které WebContent Emailing obsahuje. Jedná se například o přehled aktivit jednotlivých zájemců či stávajících zákazníků, propojení s kalendářem, plánování schůzek nebo telefonních rozhovorů.

"Je to pro nás významný akumulátor obchodních informací, který disponuje příjemným uživatelským prostředím. Je uzpůsobený českému prostředí, a technologické možnosti v budoucnu umožní využívání informací v dalším rozšiřování a cílení obchodních aktivit po potenciální investory," říká k výběru Aleš Bastin, obchodní ředitel AVANT investiční společnost, a.s.

Článek WebMotion s.r.o. ze dne čtvrtek 6. října 2016

Další články od WebMotion s.r.o.

Efektivní e-mailingové kampaně s WebContent Emailing