share itpoint.cz

Prestižní ocenění pro Xerox XMPie na veletrhu Graph Expo 2010

Společnost Xerox a její softwarové řešení XMPie obdržely na veletrhu Graph Expo 2010 (říjen 2010, Chicago) celkem 19 ocenění. Digitální tiskové systémy a software lídra odvětví získaly osm výročních ocenění a dalších 11 za výjimečnost v digitálním tisku.

Xerox při příležitosti veletrhu vyzdvihl také několik vítězů své vlastní soutěže Best-of-the-Best. Aplikace z více než 17 zemí byly hodnoceny na základě kvality obrazu, použití technologií Xerox a obchodních výsledků.

Ocenění Must See ’ems

Ocenění Must See ’ems, sponzorovaná společností PrintCom Consulting Group, získávají inovativní produkty a služby vystavené na ploše veletrhu Graph Expo. Výběrová komise vycházela z nezávislého vyhodnocení konkurenčních nabídek.

Mezi oceněné výrobky patří :

  • řešení Espresso Book Machine společnosti Xerox
  • software XMPie Hosted e-Media Express Edition
  • kontinuální produkční systém Xerox 1300
  • produkční systém Xerox Nuvera 288 EA
  • produkční systém Xerox iGen4 EXP
  • produkční systém Xerox Color 1000
  • software XMPie PersonalEffect 5.0
  • tiskárna Xerox Color 550/560

Ocenění Gold Ink

Xerox rovněž získal výroční ceny Gold Ink Awards, které byly sponzorovány společnostmi Publishing Executive, Printing Impressions a Book Business. Z 11 obdržených ocenění byla tři "zlatá", a to za výstupy vytvořené na produkčních systémech iGen4 a Xerox Nuvera 288. Další oceněné výstupy byly vytištěny na systémech Xerox DocuColor® 8002 a Xerox 700.

Best-of-the-Best společnosti Xerox

Soutěž Best-of-the-Best společnosti Xerox oceňuje aplikace digitálního tisku vytvořené členy globální partnerské sítě Xerox Premier Partners Global Network v následujících kategoriích: knihy, marketingové letáky, digitální a ofsetový tisk, přímý marketing, fotografické publikace a transpromo. V každé kategorii byli oceněni tři vítězové.

  • Kategorie fotografické publikace
    Společnosti ColorCentric a MyPicTales využily digitální produkční systémy iGen3 110 společnosti Xerox, aby vytvořily fotografické knihy pro profesionální fotostudia. MyPicTales díky tomu získala více zakázek a navýšila svoje tržby o 15 až 20 % v průběhu osmi měsíců.

  • Kategorie TransProm
    Společnost Cathedral vylepšila bankovní výpisy Citadel Credit Union o plněbarevný tisk a personalizované zprávy. Výpisy byly vytištěny na barevném kontinuálním produkčním systému Xerox 980 se softwarem FreeFlow VIPP, GMC Printnet T a Solimar.

  • Kategorie přímý marketing
    Společnost Keiger Direct připravila marketingovou kampaň napříč medii pro golfovou akademii Pinehurst. Kampaň vznikla ve spolupráci se společností WilsonMcGuire Creative díky softwaru XMPie a systému iGen4. Výsledkem byla míra odezvy 11,3 %.

  • Kategorie přímý marketing a absolutní vítěz
    Společnost Progressive Communications, součást společnosti Taylor, vytvořila vysoce personalizovanou osobní marketingovou kampaň za pomoci softwaru XMPie. Výsledkem byla 17 % míra odezvy a 68 % míra konverze.

Článek XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o. ze dne 14. prosince 2010 - úterý, čteno 1695x

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux