logo ALGOTECH, s.r.o.

Fúze Algotech a divize Podnikových systémů společnosti BSC Praha

Fúze společností Algotech a Divize podnikových systémů společnosti BSC Praha je logickým vyústěním jejich spolupráce a významným krokem v posílení pozice systémového integrátora. Nová společnost, která nese název Algotech BSC, je součástí nadnárodní korporace Algotech a mezinárodní skupiny InOne.

Fúze představuje přelomový krok v poskytování produktů a služeb zákazníkům díky možnosti synergie dodávaných produktů a služeb v oblasti kontaktních center, podnikových informačních systémů, unifikované komunikace, přenosu videa a datových služeb.

"Fúze je přirozeným vyústěním vzájemné spolupráce obou společností. Byla plánována v dlouhodobém horizontu a je potvrzením nejnovějších trendů v oblasti našeho podnikání a zárukou vysoké přidané hodnoty dodávaných řešení. Fúzí jsme vytvořili silnou společnost schopnou plně reagovat na potřeby našich zákazníků a posílili jsme také její prestiž v mezinárodním kontextu," říká František Zeman, generální ředitel. "Jsme připraveni dodávat taková řešení, která výrazně zlepší či optimalizují procesy u našich zákazníků, zajistí vysokou kvalitu a minimalizují náklady."

Algotech BSC má jasnou vizi a strategii a soustředí se na rozšíření svého tržního podílu v rámci České a Slovenské republiky a také střední a východní Evropy. Tento záměr podporuje také získání certifikace platinum partner americké společnosti Avaya a gold partner společnosti Oracle.

"Certifikáty poskytují našim zákazníkům záruku kvalifikovaného a vysoce kvalitního řešení a umožní jim získat zcela konkrétní přínosy jako lepší technickou podporu, nejmodernější technologie a příznivé ceny upgrade různých produktů, včetně možnosti využít služby cloud computingu," dodává František Zeman.

Další články k tématům - Avaya - certifikace - cloud - computing - Fúze - InOne - Oracle - František Zeman

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne úterý 22. března 2011

Další články od ALGOTECH, s.r.o.

Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2

Moderní call centrum v cloudu

Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky

Český cloud a jeho výhody pro podnikání

ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat

Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání

Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu

Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP

Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou

Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu

Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí

Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu

Výhody lokálního cloudu v Česku

Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody

Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno

Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory

Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR

Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace

Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost

Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb

Pravdy mýty o cloudu

Cloud s maximální garancí dostupnosti dat

České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb

Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu

Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře

Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste