logo SPSS CR, spol. s r.o.

SPSS CR a SCC organizují v Praze letní školu marketingového výzkumu

Odborníci na marketingový výzkum se podělí o své zkušenosti, jak efektivně využít data z výzkumu ...

Společnost SPSS CR, dodavatel řešení a softwaru Predictive Analytics, pořádá ve spolupráci s výzkumnou společností SC&C již třetí ročník letní školy marketingového výzkumu, který se uskuteční ve dnech 24.-28. srpna 2009 v Praze. Týdenní kurz je adresován zájemcům z řad firem a organizací, kteří jsou zodpovědní za marketingový výzkum a jeho analýzu. Marketingoví analytici, brand manažeři a research manažeři budou v rámci letní školy obeznámeni nejen se všeobecnými pravidly a metodami realizace výzkumných projektů, ale také se na příkladech z praxe dozví, jak nastavit konkrétní výzkumné projekty pro efektivní marketingové rozhodování. Letní škola bude také jedinečnou příležitostí pro konzultace vlastních výzkumných projektů účastníků kurzu s odbornými lektory.

Doc. RNDr. Jan Řehák, ředitel a jednatel SPSS CR, který bude v rámci letní školy také přednášet, říká : "Podíváme-li se na oblast marketingového výzkumu, vidím zde jeden zásadní nedostatek - firmy mají k dispozici buď odborníky na marketing, kteří ale nemají zkušenosti se správnou interpretací dat výzkumného projektu a z vlastní databáze, nebo mají kvalifikované analytiky, ti ale nejsou kompetentními marketéry. V rámci naší letní školy se proto marketérům snažíme zprostředovat potřebné know-how, aby se v dnešním množství dat dokázali lépe orientovat a vytěžit z něj maximum pro své rozhodování."

Koncept letní školy vznikl na základě dlouholetých zkušeností spoluorganizující společnosti SC&C v oblasti komplexního výzkumu trhu a poradenství. RNDr. Bártová, ředitelka a jednatelka SC&C uvádí : "Výzkum trhu prošel za několik posledních let velmi důležitým vývojem. V současné době ekonomické krize již také hovoříme o ’krizi‘ výzkumu, která spočívá hlavně v odklonu od tradičních technik výzkumu a potřeby rychlejších informací pro ad hoc rozhodování, což s sebou přináší nedůvěru v hodnotu výzkumné informace. Toto téma je pro marketéry velmi aktuální, proto se mu budou naši lektoři během kurzu invenzivě věnovat."

Kurzy letní školy budou tématicky rozděleny do pěti bloků, které se budou krýt s jednotlivými dny konání letní školy. První blok bude věnován přehledu a pojmům z marketingového výzkumu včetně přehledu kanálů a zdrojů dat, druhý a třetí den se zaměří na kvalitativní a kvantitativní fáze výzkumu včetně představení techniky Focus Group a uvedení nejčastějších chyb při formulovaní otázek, ve čtvrtém bloku se účastníci seznámí s problematikou rozhodování na základě výzkumných dat - budou představeny konkrétní příklady, jak s daty pracovat včetně praktické ukázky práce se softwarem PASW Data Collection pro sběr a vyhodnocování dat - a poslední den budou moci účastníci kurzu představit a konzultovat své vlastní nebo plánované výzkumné projekty.

Další články k tématům - marketingového - rozhodování - školy - výzkumu - Jan Řehák

Článek SPSS CR, spol. s r.o. ze dne úterý 4. srpna 2009

Další články od SPSS CR, spol. s r.o.

ACREA CR představuje dataminingový nástroj IBM SPSS Modeler 16

ACREA CR je Advanced Business Partnerem IBM

SPSS CR se mění na ACREA CR

Kurz Centra výuky SPSS ČR: Praktická cvičení v modulu Statistics Base

Kurz Centra výuky SPSS ČR: Základy modulu IBM SPSS Statistics Base

Analýza dat tvoří budoucnost obchodních rozhodnutí

Kurz Centra výuky SPSS ČR: Výběrová šetření, jejich plánování a praxe

Software v boji proti kriminalitě a zločinu

Letní škola marketingového výzkumu

Evropští odborníci na Predictive Analytics míří do Říma

Rexer Analytics již potřetí zhodnotil roli data miningu v organizacích

RFM analýza, první krok na cestě k segmentaci zákazníků

Zdravotnické organizace si předepisují software IBM SPSS predictive analytics

IBM SPSS predictive analytics pomáhá bankám zlepšit vztahy se zákazníky

Společenská odpovědnost firem se nevytrácí ani za současné ekonomické situace

IBM SPSS Statistics 18 Direkt Marketing, nová verze statistického softwaru

Novým vlastníkem SPSS je IBM

Investice do vzdělání se vyplatí i v těžkých dobách

Software Smartreader od SPSS jako bonus

Letní škola data miningu SPSS s lektory ČVUT

SPSS CR a SCC organizují v Praze letní školu marketingového výzkumu

Software od SPSS podporuje platformu HP Neoview

Nová verze PASW Collaboration Deployment Services 4

Dataminingovými nástroji proti terorismu

SPSS Inc. získala ocenění 2009 SAP Pinnacle Award

Proti nezaměstnanosti lze úspěšně bojovat navzdory ekonomické recesi

SPSS se zaměřuje na komerční sféru

SPSS představuje novou verzi špičkového dataminingového nástroje

Obchodníci ignorují nebezpečí zadluženosti svých zákazníků

SPSS rebranduje kompletní produktové portfolio

Ocenění pro software SPSS

Softwarem proti finanční kriminalitě

Jak si udržet zákazníky i v době krize

Druhý ročník nezávislého datamingového výzkumu společnosti Rexer Analytics

K cestě do Bílého domu pomáhal Baraku Obamovi i analytický software