Zákaznický den Algotechu na Slovensku byl zaměřen na nejnovější trendy v oblasti řešení CRM, Avaya Kontaktních center a Oracle ERP. Byla také představena vyšší forma spolupráce s firmou ASBIS, která se stává partnerem Algotechu pro řešení ORACLE a IBM na Slovensku.
Společnost Algotech uspořádala 20.6. 2012 zákaznický den pro své zákazníky na Slovensku. Akce, která proběhla v hotelu Chopin Bratislava za účasti partnerských společností Oracle, Avaya a Sugar CRM, se setkala s velmi pozitivním ohlasem.
Zákaznický den společnosti Algotech na Slovensku proběhl v letošním roce poprvé a stal se základem pro akci, ze které bude díky velkému zájmu účastníků vytvořeno do budoucna tradiční setkání jak pro stávající, tak potenciální zákazníky.
Velký zájem vzbudila prezentace o řešení společnosti Algotech nazvaném Algocloud, které spojuje všechna nabízená řešení partnerů a poskytuje zcela novou atraktivní možnost využívat nejnovější technologie jako službu v cloudu.
"Slovensko je naším dalším strategickým cílem. Potvrdilo se nám, že naše pobočka na Slovensku byla dobrým krokem a zájem zákazníků na zákaznickém dni předčil očekávání, což nás velmi potěšilo", říká František Zeman, generální ředitel společnosti Algotech.
Roman Kopecký, obchodní ředitel společnosti dodává: "Slovenský trh má velký obchodní potenciál a je pro nás strategicky velmi důležitý."
Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne pátek 29. června 2012
Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2
Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky
Český cloud a jeho výhody pro podnikání
ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat
Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání
Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu
Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP
Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou
Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu
Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí
Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu
Výhody lokálního cloudu v Česku
Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody
Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno
Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory
Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR
Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace
Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost
Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb
Cloud s maximální garancí dostupnosti dat
České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb
Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu
Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře
Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora
Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle
Profesionální správa a řízení obsahu jako služba
Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie
Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky
Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu
Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků
Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu
Případové studie Algotech na Oracle Day 2014
ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON
Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců
Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day
AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014
ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců
Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle
AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu
Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení
Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT
ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency
Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského
Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA
Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014