Pozor na zpoplatnění telefonní linky 1188 | |
24.11.23-PÁ Poměrně specifickým problémem, s nímž se účastníci na ČTÚ obrací, je otázka zpoplatnění volání na telefonní linku 1188, která poskytuje ... |
Automatizace rutinních administrátorských úkolů MSP s Acronis Advanced Automation | |
04.10.23-ST Nově dostupná platforma Acronis Advanced Automation je postavena na zkušenostech a poptávce MSP prodejců po zefektivnění ... |
Jednostranná změna smlouvy musí být oznámena jasně a srozumitelně | |
24.03.22-ČT Poskytovatelé služeb elektronických komunikací mají při splnění všech požadavků daných zákonem právo ... |
Úmrtím účastníka jeho smlouva s operátorem automaticky nezaniká | |
09.02.22-ST V rámci své činnosti vyřizuje ČTÚ bohužel také i záležitosti, které se týkají smutných událostí. Konkrétně se jedná o stížnosti ... |
Jak mít dokonalý přehled o vyúčtování operátora | |
26.02.21-PÁ Někteří spotřebitelé se dobře neorientují v tom, kde najdou své měsíční vyúčtování. To může vést k nepříjemným následkům ... |
Volání na barevné linky s vyjádřenou cenou vás může stát majlant | |
23.10.20-PÁ Telefonní hovory se mohou značně prodražit, když si nedáme pozor. ČTÚ proto spotřebitelům doporučuje, ... |
Způsob tarifikace i cena telefonních hovorů nepodléhají regulaci | |
21.10.20-ST Vždy se podrobně seznamte s cenou a způsobem účtování hlasových služeb u svého operátora - musí to být uvedeno ... |
Stížností na smlouvu s operátorem a kvalitu služeb přibývá | |
20.02.20-ČT Lidé si nejčastěji stěžují na účastnické smlouvy - jde zejména o nesouhlas s jednostrannými změnami, případně individuálně sjednanými ... |
Nepodepsaný dodatek smlouvy s operátorem nezavazuje | |
28.11.19-ČT Převzetí nového zařízení a využívání služeb v novém režimu automaticky neznamená přijetí písemného dodatku ke smlouvě. Podle ČTÚ konkludentně ... |
Operátor může jednostranně změnit smlouvu k horšímu | |
19.09.19-ČT ČTÚ nemá žádné zákonné pravomoci, jejichž prostřednictvím by mohl změně smlouvy, byť i pro účastníky ... |