logo itpoint.cz

Další články k tématu: INKOUSTOVÝ TISK

Tiskárny EcoTank pomáhají měnit návyky lidí ohledně domácího tisku

logo Epson Europe
15.02.24-ČT Nový průzkum společnosti Epson ukázal, že vytištěné fotografie a umělecká díla, které si vybíráme k výzdobě domova, odrážejí ...

Valentýnské produktové tipy Epson

logo Epson Europe
08.02.24-ČT Pokud trávíte Valentýna po boku své drahé polovičky, může být pro ni fotokniha s fotografiemi vytištěnými na ...

Malá UV signage tiskárna SureColor V1000 umí tisknout na téměř jakýkoli pevný povrch

logo Epson Europe
29.01.24-PO Epson představuje SureColor V1000 - svou první plochou kompaktní UV tiskárnu formátu A4, která je speciálně určena pro potřeby malých ...

Když si lidé své cíle vytisknou, snáze se na ně pak soustředí

logo Epson Europe
17.01.24-ST Nová studie společnosti Epson, která byla vypracována na podporu řady tiskáren EcoTank bez inkoustových kazet ukazuje, ...

Integrace systému Epson Remote Services do platformy MPS Monitor

logo Epson Europe
18.12.23-PO ERS (Epson Remote Services) je bezplatný cloudový systém monitorování a správy pro firemní inkoustové tiskárny Epson. ...

Produktové vánoční tipy Epson

logo Epson Europe
08.12.23-PÁ Ještě váháte, čím letos o Vánocích obdarovat své blízké? Co třeba některý z Epson projektorů s kvalitou obrazu ...

Tištěné rodinné fotografie mají pozitivní vliv na emoční vývoj malých dětí

logo Epson Europe
22.11.23-ST Podle nové studie společnosti Epson pomáhají vytištěné fotografie rozmístěné po domácnosti malým dětem významně vytvářet si pocit vlastní identity a vyvolávají ...

Nové kompaktní černobílé tiskárny Epson pro pracovní skupiny

logo Epson Europe
20.11.23-PO Epson uvádí na trh dvě nové vysokorychlostní černobílé tiskárny - WorkForce Pro WF-M5399DW a WF-M5899DWF. ...

Děti se učí lépe z tištěných materiálů než z obrazovek

logo Epson Europe
15.11.23-ST Nová studie společnosti Epson zaměřená na měnící se návyky lidí ohledně tisku odhalila, že až 51 % rodičů si myslí, že jejich děti ...

Sociální sítě mění návyky lidí ve vztahu k domácímu tisku

logo Epson Europe
10.11.23-PÁ Nový výzkum společnosti Epson Europe ukazuje, že sociální sítě mění návyky lidí ve vztahu k domácímu tisku - kvůli oblibě digitální fotografie s ...
Stránka 1/3Další >