Jiří Havlíček - nový generální ředitel společnosti Daktela | |
20.03.24-ST Do čela globální technologické společnosti Daktela, která poskytuje firmám svůj software pro komunikaci se zákazníky, řízení zákaznické zkušenosti a také pro komunikaci ... |
Daktela posiluje rekordním obratem z roku 2021 | |
04.02.22-PÁ Příběh Daktely začal v roce 2006 instalací několika malých ústředen a pokračuje až k současnému postavení nejoblíbenějšího ... |
Umělá inteligence pomáhá v komunikaci se zákazníky | |
16.12.21-ČT Digitalizace obsluhy zákaznické péče je pro společnosti různých velikostí stále důležitější. Na českém ... |
Evropská expanze řešení kontaktního centra Daktela | |
19.11.21-PÁ NFON AG - evropský poskytovatel cloudové firemní komunikace zaměřené na hlasové služby, rozšiřuje ... |
Prestižní pečeť kvality Superbrands pro značku Daktela | |
13.04.21-ÚT Titul Superbrands získají značky s vynikající pověstí - zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní ... |
Kompletní komunikace pro velké korporace i malé firmy | |
25.03.21-ČT Flexibilní řešení společnosti Daktela je určeno pro zákaznickou podporu a kontaktní centra - poskytuje sjednocenou komunikaci jak pro velké ... |
Automatizace komunikačních systémů se stává trendem v péči o zákazníka | |
22.02.21-PO Statistické údaje za rok 2020 dokládají nárůst aktivity firem a e-shopů, které využívají komunikační systém Daktela. Jen za leden 2021 ... |
Kontaktní centrum Conectart bude pomáhat se Sčítáním 2021 | |
05.01.21-ÚT Kontaktní centrum projektu Sčítání lidu, domů a bytů 2021 bude veřejnosti k dispozici od 12. 3. do 11. ... |
Jak efektivně využít všechny komunikační kanály se zákazníky | |
12.11.20-ČT Komunikační software Daktela dokáže jako první ve firmě zachytit příchozí komunikaci, analyzovat ... |
Daktela vstupuje na filipínský trh | |
06.11.20-PÁ Tento ostrovní stát v jihovýchodní Asii v současné době představuje nejvyhledávanější světovou destinaci pro poskytování outsourcovaných IT služeb ... |